ניו יורק

ביהמ"ש: רוצח הזוג והתינוק החרדים - זכאי

חוליו אסבדו, שב-2013 דרס תוך נהיגה פרועה את בני הזוג החסידיים נתן ורייזי גלויבר וגרם למותו של בנם למחרת לידתו - עשוי לצאת לחופשי, במקום מאסר עולם שהחל לרצות (אנ"ש)

בני הזוג (צילום: באדיבות המשפחה)

נהג ממוצא היספאני, שגרם למותם של שלושה חרדים תושבי וויליאמסבורג לפני כ-8 שנים ומרצה מסיבה זו עונש מאסר, עשוי לצאת לחופשי.

בשנת 2013, עשו בני הזוג החסידיים נתן ורייזי גלויבר בני ה-21 את דרכם לבית החולים לניו יורק, שם היתה רייזי עתידה ללדת את בנם הבכור.

חוליו אסבדו נהג באותו לילה ברכבו מדגם BMW במהירות גבוהה, כשהוא עוקף מכוניות ועובר בין נתיבים בצורה פראית ומסוכנת. לפתע התנגש רכבו במונית, שבה נסעו כאמור בני הזוג גלויבר בדרכם לבית החולים. שניהם נהרגו, התינוק נולד חי - אך נפטר מיד למחרת.

אסבדו נמלט מן הזירה ואפילו לא הציע עזרה לקורבנותיו, אך נתפס ארבעה ימים לאחר מכן במדינת פנסילבניה, על ידי משטרת ניו יורק שחיפשה אחריו.

באפריל 2015, נשפט אסבדו והורשע בשתי עבירות של רצח מדרגה שנייה, עבירה נוספת של גרימת מוות ברשלנות ושתי עבירות נוספות של עזיבת הזירה ללא דיווח. גזר הדין: 25 שנות מאסר.

אבל אתמול הוחלט בבית המשפט להפוך את גזר הדין - וזאת מחוסר ראיות מספיקות כי נהיגתו הייתה כה מסוכנת עד שניתן יהיה להאשימו ברצח.

במסגרת זו בוטלו הרשעותיו על רצח, והוא יישאר עם ההרשעה על עזיבת הזירה - שעליהן יישפט שנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר