העסקנים הפסידו

בב"ב יכולים לנשום לרווחה: הקווים לים יחזרו

לאחר שקווי התחבורה הציבורית לחופי הים באזור בני ברק בוטלו, והתושבים נאלצו לשלם עשרות שקלים לחברה פרטית • שרת התחבורה, הגיעה לעיר והכריזה על חזרת הקווים (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חוף הים בתל אביב. בווידאו: השרה רגב בפגישה בעיריית בני ברק (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

בשורה לתושבי בני ברק: חוסר הצדק של תושבי העיר בני ברק, שלווה וסוקר בהרחבה ב'כיכר השבת', בכך שביטלו להם את התחבורה הציבורית לים, הגיע אתמול (חמישי) לסיומו, לאחר הודעת השרה מירי רגב, כי היא תחזיר את הקווים לים.

השרה רגב הכריזה אתמול, על רפורמה בתחבורה הציבורית בבני ברק, והורתה להחזיר את קווי התחבורה הציבורית מהעיר לחופים הנפרדים".

בישיבה שנערכה לבקשת יו"ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק, יעקב וידר. עם שרת התחבורה, ח"כ מירי רגב עם, ומנכ"ל משרד התחבורה, עופר מלכה, הציג וידר תוכנית תחבורה חדשה לעיר.

וידר טען, כי "אלפי אוטובוסים עוברים בעיר מידי יום ועבודות הרכבת רק החמירו את המצב. גם המדרכות הפכו לשטח מסוכן, והנהגים סובלים מפקקים, דו"חות ומצלמות מרושעות".

במסגרת התכנית שהציג וידר להנהלת משרד התחבורה יוקמו מסופי אוטובוסים בין עירוניים ביציאות מהעיר, ובתוך העיר יעברו כל מספר דקות מיניבוסים חשמליים מהירים שיובילו למסופים, כך שזיהום האוויר בעיר יקטן משמעותית, הפקקים בעיר יצטמצמו והנוסעים גם יגיעו מהר יותר ליעדם.

בנוסף הוצג תכנית לביטול הרמזורים בכניסות והיציאות מהעיר, הקמת שתי כניסות נוספות לעיר ופתיחת רחוב הרב לנדא לתנועה.

במהלך הישיבה עלה גם נושא קווי התחבורה הציבורית מבני ברק לחופים הנפרדים, שבוטלו השנה לבקשת עסקני עיריית בני ברק.

שרת תחבורה, ח"כ מירי רגב, תקפה בחריפות את דרישת העירייה והנחתה באופן מידי את צוות משרדה להחזיר את קווי האוטובוסים לחופים הנפרדים לכל תקופת "בין הזמנים".

השרה טענה, כי "לא ייתכן שיופסקו האוטובוסים שלוקחים משפחות אימהות וילדים לחופים הנפרדים בקיץ, אנחנו יודעים שאנשים גרים בדירות צפופות, חם נורא, וזקוקים לצאת לאוויר וליהנות מהים, ולכן אנחנו נאפשר תחבורה ציבורית אל חופי הים המופרדים להורים למשפחות ולילדים".

בסיום קראה השרה, שמשמשת גם כחברת קבינט הקורונה הממשלתי, לכל תושבי בני ברק להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות וכך לאפשר לחזור במהרה לשגרה, שכן "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר