לאחר 5 חודשים

נעצר חשוד בניקוב צמיגי מחלק העיתונים

כוחות משטרה עצרו צעיר חרדי שחשוד בכך שלפני 5 חודשים יחד עם אנשים נוספים ניקבו את צמיגי הרכב של מחלק העיתונים באזור מאה שערים, הבוקר הוארך מעצרו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

כוחות משטרה עצרו אתמול (חמישי), צעיר חרדי שחשוד בכך שלפני חמישה חודשים יחד עם אנשים נוספים ניקבו צמיגים של רכב של המחלק עיתונים באזור שכונת מאה שערים, הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים שם הוארך מעצרו בשלושה ימים.

עו"ד שי ויזלברג שמייצג את החשוד אמר בבית משפט: "צר לי אבל התיק הזה לא ראוי בכלל שיובא בפני בית המשפט. לא יכול להיות שעל עבירה בת למעלה מחודשיים המשטרה לא טורחת לעשות ולו פעולת איתור, לא מכריזה עליו עצור נמלט, עוצרת אותו אקראית לחלוטין ועכשיו מגיעים לבית המשפט ודורשים 5 ימים."

"אני לא יודע אם המצב שלו כזה כי הוא עושה את עצמו או שיש לו בעיה נפשית. אבל אי אפשר במצב הזה להמשיך את המעצר שלו בטח לא על עבירה של ניקוב צמיגים לפני חודשיים. לכן אבקש להורות על השחרור שלו בתנאים, צד ג' הפקדה מצידי, אבל בטח אי אפשר להשאיר אותו ככה כשזו צורת החקירה", טען עורך הדין.

השופטת כתבה בהחלטה "המשיב חשוד בעבירה של חבלה במזיד ברכב. לאחר שעיינתי בחומר החקירה אני סבורה כי קיים חשד סביר לעבירה המיוחסת למשיב. המשיב נחקר על ידי המשטרה ובחר שלא לענות על שאלות החוקר כלל ולמעשה בחר שלא למסור כל גרסה לאירוע המיוחס לו. אני מורה על מעצרו של המשיב עד ליום 20.10.26

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר