התכנית של בוגי נכשלה

בנט יתמודד על ראשות הממשלה; הליכוד: נתניהו טריפה?

בכנסת בוחנים להציג הצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי מינוי ממשלה זמנית בראשות בוגי יעלון, בתמיכת הרשימה המשותפת • בנט הודיע על התנגדות ועל ריצה לראשות הממשלה, ועצבן את הליכוד (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

רינה מצליח חשפה בחדשות 12 תכנית הנרקמת בקרב גורמים שונים בכנסת - ומטרתה: לשים סוף לבנימין נתניהו בראשות הממשלה.

פרטי התכנית הם כדלהלן: הצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי בממשלה והחלפתה בממשלה בראשות בוגי יעלון, לתקופה מוגבלת עד לבחירות.

יש כרגע הסכמה של יעלון לקבל את תמיכת הרשימה המשותפת בהצבעת אי האמון הקונסטרוקטיבי, והתנאי של כחול לבן הוא שהרמטכ"ל לשעבר לא יתמודד לראשות הממשלה אם יהיו בחירות.

מי שטרם הביע את דעתו בנוגע לתכנית, הוא יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד. אך כדי שהתכנית תצליח, יש צורך בהסכמתו של יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט.

אך מיד עם צאת השבת מיהרו ב'ימינה' להביע התנגדות למהלך. "לא נהיה שותפים לפוטש בתמיכת היבה יזבק או לתרגילים פוליטיים אפלים".

במשפט שהעלה את הזעם במפלגת השלטון הוסיפו בהודעת 'ימינה' כי "לא מחליפים טריפה בנבלה".

בהמשך ההודעה, הודיעו כי נפתלי בנט יתמודד לראשות הממשלה. "יש ללכת לבחירות ולהחליף את ממשלה נתניהו-גנץ הכושלת בממשלה חדשה, רחבה ונמרצת בראשות נפתלי בנט שתטפל בקורונה, בכלכלה ובאיחוי השסעים בעם".

בתגובה נמסר ממפלגת הליכוד: "אנו מצרים ונדהמים מהכינוי של בנט "טריפה" לראש הממשלה, אחרי שתמך בלפיד לראשות הממשלה. מציעים לבנט וסמוטריץ ולכל האופוזיציה לא להתמקד בפילוג ובעשיית הון פוליטי על גב המחלה אלא באחדות העם ולברך על ההישג ההיסטורי שראש הממשלה נתניהו מוביל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר