ההסתה מחלחלת • צפו

במהלך המחאה נגד נתניהו: מפגין נגח בפניו של צעיר חרדי

במהלך ההפגנה הקבועה, מידי מוצאי שבת, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, תועד אחד המפגינים כשהוא נוגח בפניו של צערי חרדי • המפגין נמלט מהמקום; המשטרה פתחה בחקירה (חרדים, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: לירן תמרי, mynet ירושלים)

אירוע אלים במהלך ההפגנה הערב (מוצאי שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, באזור רחוב בלפור בירושלים: מפגין נגח בפניו של חרדי.

בסרטון של לירן תמרי, ניתן לראות כיצד המפגין משוחח עם 2 צעירים חרדים העומדים מולו - כאשר לפתע, הוא נוגח בראשו בפניו של אחד מהם, החובש כובע וחליפה.

למרות הנוכחות המשטרתית המוגברת במקום, הצליח המפגין לברוח מהמקום. כאשר הבחין כי התקרית האלימה מתועדת, נמלט לחניון קרתא.

משם המשיך הצעיר האלים במסע בריחתו, כאשר עד לשעת פרסום הידיעה הוא טרם נעצר על ידי כוחות המשטרה הרבים הפועלים במקום.

גורם בכיר במשטרת ירושלים מסר ל'כיכר השבת' כי הם פתחו בחקירת המקרה, וכי מנסים כעת לזהות את המפגין ולהביא למעצרו.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ההפגנה הערב, כמידי מוצאי שבת באזור מגורי ראש הממשלה בירושלים, הייתה אלימה כרגיל, כאשר המפגינים פורצים רבים ממחסומי המשטרה, ומתקדמים בדרכם תוך שהשוטרים רודפים אחריהם.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המפגינים מוחים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אותו הם מאשימים בשחיתות וקוראים לפיטוריו. ההפגנות נערכות מזה מספר חודשים, מידי מוצ"ש.

לאחר ההפגנה נמסר מהמשטרה כי "כמה מאות מפגינים קיימו תהלוכה ברחובות העיר, ללא כל תיאום עם המשטרה, ועם חזרתם למתחם המחאה, חלקם התעמתו עם השוטרים והפילו את גידור האבטחה שהוצב במקום. 7 חשודים נעצרו / עוכבו בגין הפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים".

עוד נמסר כי "בתוך כך, במהלך המחאה כוחות המשטרה ביצעו אכיפה של התקנות ונגד מי שלא עטה מסיכה כנדרש. בעקבות סרטון שהגיע לידי המשטרה, בו נראה ככל הנראה אחד המפגינים במהלך התהלוכה כשהוא תוקף אדם אחר, נפתחה חקירה במטרה להגיע לזהות החשוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר