6 טיפים לבחירת חולצה מכופתרת נכונה לגבר

הלבוש מעיד לא מעט על הדימוי, הביטחון העצמי ועל איך שאנחנו מציגים את עצמנו החוצה. הפעם בחרנו להציג בפניכם את אחד הפריטים הכי חשובים בארון של כל גבר (אופנה, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

היא תמיד הייתה וגם כנראה שתמיד תישאר באופנה. החולצה המכופתרת. המראה הפיין, המיוחד, המרשים שהופך כל לוק למנצח. אפשר ללכת איתה לכל מקום: ליום עבודה מסיבי, לפגישה סופר חשובה, לאירוע או אפילו דייט עם בת הזוג. החולצות המכופתרות מגיעות בשלל דגמים, צבעים וגוונים כך שבקלות ניתן לבחור את החולצה המושלמת לצרכים שלנו. הנה 6 טיפים מנצחים לבחירת חולצה מכופתרת נכונה לגבר.

  1. מכופתרת לגבר – רק מותג

במקרה של אופנה באופן כללי ושל חולצות מכופתרות באופן ספציפי, למותג יש משמעות. הסמל הקטן הזה בצד שמאל של החולצה מעיד המון. על איכות, על גזרה שהיא בול לפי הגוף סלים או אקטרה סלים, על סטטוס. לכן, להרבה גברים וגם עבור נשים שרוכשות חולצות ובגדים לגברים שלהן, חשוב לרכוש חולצה מכופתרת ממותגת. אז הבאנו לכם את המותגים המובילים והידועים בעולם לעיצוב וייצור של חולצות מכופתרות. הכל סופר מוקפד, איכותי, מדויק מהצווארון, דרך השרוולים ועד הכפתורים.

  1. גוון לפי אירוע

מומלץ לבחור מכופתרות לגבר בהתאם לאירוע אליו החולצה מיועדת. למשל, אם אתם רוכשים את החולצה לחתונה או בר מצווה, כדאי לבחור חולצה לבנה או שחורה, לעומת זאת אם מדובר בפגישה עסקית, גוון התכלת יהיה פשוט מושלם. תמיד תחשבו לאן אתם הולכים, מה האווירה שתהיה במקום ולפי זה התאימו את החולצה.

  1. סגנון לכל מטרה

תתפלאו לגלות שהסגנון והצבע של החולצה יכולים לשרת אפילו מטרה מסוימת. למשל, אם אתם נמצאים לפני פיילוט חשוב או הרצאה ורוצים לגייס קשב אצל הצופים, חולצה משובצת יכולה להיות מושלמת למטרה הזו. לעומת זאת, אם אתם עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים ליצור רושם ראשוני חיובי, לכו על גוון לא שגרתי כמו ורוד בייבי או תכלת. אם יש לכם באותו יום פגישה עם מישהו מחו“ל ואתם רוצים מצד אחד ליצור רושם חיובי ומצד שני ידידותי לכו על צבעים בהירים ועיטורים עדינים.

  1. איכות הבד

בחולצות מכופתרות אנחנו לא מתפשרים על איכות הבד. מומלץ לבחור חולצות מכופתרות עם אחוז גבוה של כותנה איכותית.

  1. קלה לגיהוץ

מסוג הפריטים שחייבים לגהץ ולכן זה עוד פרמטר ששווה מאוד לקחת בחשבון.

  1. לפחות אחת מכל סוג בארון

מכיון ומדובר בפריט סופר שימושי, בעיקר אם אתם עובדים במשרד מכובד הדורש קוד לבוש עסקי, כדאי שתהיה לכם לפחות חולצה אחת מכל סוג. היום המגוון של החולצות המכופתרות כל כך גדול, יש מרקמים, צבעים, עם נקודות או פסים, משובץ או חלק, בצבעים באנליים כמו לבן וכחול כהה לעומת צבעים משוגעים כמו סגול או צהוב, חולצה לכל אופי ולכל מטרה.

טיפ נוסף ללוק מנצח

מאוד חשוב ללבוש מתחת לחולצה המכופתרת גופיה ללא שרוול, בצבע לבן, עשויה מ-100% כותנה. כמובן שניתן לשלב עניבה בגוון מתאים ולא פחות חשוב, הקפידו על חגורה ונעליים שיהפכו אתכם לדוגמנים של ממש.

ריקו מותגים דואגים לייבא עבורכם את המכופתרות הכי שוות. כל הצבעים, כל המידות כל המותגים הכי שווים באתר לקניה פשוטה, מהירה ואינטואיטיבית. מחירים מעולים, גזרות מושלמות בהתאמה ושירות לקוחות שתמיד זמין בשבילכם. היכנסו לכאן>> https://ricco.co.il/product-category/men/shirts/

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר