בגיבוי משרד התחבורה

דרישה חרדית: להעלות את התפוסה בתחבורה הציבורית

ברקע ישיבת קבינט הקורונה, פנה סגן שר התחבורה החרדי והציג בפני שרי הממשלה את עמדת משרדו, לפיה יש להעלות את אחוזי התפוסה בקווי שירות בכל רחבי הארץ (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפני תחילת הדיונים בקבינט הקורונה, סגן שר התחבורה מיהדות התורה אורי מקלב, פנה בדרישה להעלות את התפוסה בקווי השירות בתחבורה הציבורית, "נצמצם את הצפיפות", אמר מקלב.

מקלב פנה לחברי קבינט הקרונה, בדרישה לאפשר למשרד התחבורה לעלות את תפוסת הנוסעים בקווי השירות בתחבורה הציבורית לשבעים וחמישה אחוזי תפוסה.

לדברי מקלב, יש גידול בהיקף הנוסעים בתחבורה הציבורית עם פתיחת המסחר בתחילת השבוע. ולכן, עמדת משרד התחבורה, כפי שהיתה בסגר הראשון לפיה יש להעלות את אחוז הנוסעים בתחבורה הציבורית.

מקלב ציין, כי לשכתו הגיעו מאות פניות של אנשים, על כך שקווי השירות אינם יכולים לאסוף את הנוסעים בתחנות, היות והאוטובוסים הנוסעים בקווי השירות מגיעים לתחנות כבר מלאים בנוסעים, ואינם יכולים לעבור את מגבלת 50% הנוסעים, כפי שהוחלט בקבינט הקורונה.

"כיום אנו עדים למצב בו תחנות היסעים עמוסות נוסעים שעומדים ומחכים זמן רב לאוטובוסים בקווי השירות השונים, יש לאפשר לעלות את תפוסת הנוסעים בכדי לצמצם את הצפיפות בתחנות", אמר מקלב.

עוד הוסיף מקלב: "לא ניתן להפעיל באופן מלא את המשק כאשר התחבורה הציבורית אינה פועלת כסדרה, אנחנו עושים כל מאמץ כדי לא להשאיר נוסעים בתחנות, אם נעלה את מספר הנוסעים בכל אוטובוס נצמצם את הבעיה באופן ניכר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר