האזור נחסם

התפרצות קורונה בישיבת סלבודקה? עשרות חשו ברע

בגופם של עשרות מתלמידי ישיבת סלבודקה בבני ברק התגלו ביממה האחרונה תסמיני קורונה. בשל כך הם רוכזו במתחם מבודד, והעירייה מונעת את יציאתם בעזרת מחסומים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
רחבת הישיבה מגודרת במחסומים, היום (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ישיבת סלבודקה, ש-300 התלמידים בה החלו את 'זמן חורף' על פי המתווה שגובש במשרד הבריאות, חווה ביממה האחרונה ככל הנראה התפרצות קורונה.

החל מאתמול (שני), אצל עשרות מתלמידי הישיבה התגלו תסמיני הנגיף, ובשל כך עיריית בני ברק החליטה לגדר את המקום כדי למנוע כניסה ויציאה שעלולה להוביל להתפשטות המחלה בעיר.

טרם הובררה עד כה הסיבה, בגינה עשרות הבחורים נדבקו ככל הנראה בקורונה. הנהלת הישיבה מצידה העבירה את כל הבחורים החשים ברע למבנה אחד, סגור, עד שיוחלט כיצד לנהוג בעניינם.

וכך מתאר אחד התלמידים, בשיחה עם 'כיכר השבת': "הישיבה נחלקת לשלושה מבנים, לכן קשה מאוד לשלוט על הבחורים ולהשגיח עליהם בכל רגע נתון שלא ייצאו משטח הישיבה".

"הנהלת הישיבה היא זו שגילתה אחריות וביקשה מהעירייה להציב מחסומים ולבודד את כל מתחם הישיבה, כשבמקביל היא מייחדת מבנה אחד לחולים, מבנה למבודדים ומבנה לבית המדרש".

בנוסף, כך נודע, כדי שהבחורים לא ייצאו לרחובות הסמוכים, הוצב שומר בפתח כל מבנה, והוא משגיח שהם יעברו אך ורק לבית המדרש או לחדר האוכל.

עימות בין הסלבודקאים לשכניהם מ'בית מתתיהו', כשההתפרצות היתה אצלם (ארכיון. באדיבות המצלם, ישראל)

הפקח הוותיק של עיריית בני ברק, אדיר מעטו, אומר ל'כיכר השבת': "אני שמתי את הגדרות, לאחר תלונות שהתקבלו ולאחר בקשת הישיבה".

"מחר יש בדיקות קורונה ל-300 בחורים, ואז יראו לאיפה זה הולך. החולים בכל מקרה נמצאים במבנה סגור. עד עכשיו בחורים היו בחוץ, וחלק ממבני הפנימייה היו מחוץ לתחום של הישיבה. כרגע, העירייה סגרה ובודדה את כל המבנים, כדי למנוע זליגה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בשעה האחרונה היו בחורים שהתרעמו על ההחלטה לרכז אותם במתחם סגור, ובשל כך השליכו חפצים על פקחי העירייה שהגיעו למקום. אך גורמים בהנהלת הישיבה הרגיעו עד מהרה את הרוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר