דרמה בעולם הפרסום

במגרש הגדולים: 'גל אורן' ו'בטר דיגיטל' התמזגו - ופתחו את מחלקת הדיגיטל הגדולה במגזר

"הקורונה האיצה תהליכים בתחום הדיגיטל כך שהחשיפה וההשפעה היא בהחלט גדולה יותר", מנכ"ל חברת הפרסום הגדולה בציבור החרדי מסביר על המיזוג • פרסום ראשון (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
במעמד החתימה (צילום: ללא קרדיט)

פרסום ראשון: מהפכה בעולם הפרסום המסורתי בציבור החרדי, לראשונה חברת הפרסום 'גל אורן', תצרף לשורותיה את חברת better digital, העוסקת בפרסום דיגיטלי, וזאת בשל משבר הקורונה.

קבוצת גל אורן לרנר BSD, הודיעה היום (חמישי), כי היא מצרפת לשורותיה את חברת הדיגיטל - Better Digital.

במסגרת המיזוג, תוקם מחלקת דיגיטל מורחבת הכוללת את פעילות לקוחות better digital, יחד עם לקוחות הדיגיטל של גל אורן לרנר.

את מחלקת הדיגיטל המורחבת, ינהל שמואל דרילמן, מוותיקי הפרסום המגזרי בדיגיטל, והפעילות כולה תפעל תחת גל אורן לרנר, במטרה להציע ללקוחות הקבוצה מעטפת שירותים מורחבת. הכוללת מלבד יכולות הדיגיטל המורחבות גם את שירותי הפרסום, יחסי הציבור וההפקה המתקדמים של הקבוצה.

המחלקה החדשה של better digital מקבוצת גל אורן לרנר, תהיה הגדולה במגזר החרדי והדתי, מבחינת היקפי הלקוחות והתקציבים בדיגיטל.

אורן אלימלך מנכ"ל קבוצת גל אורן לרנר, הסביר: "כי ההחלטה להשקיע ולהרחיב את הפעילות בתחום הדיגיטל, מגיעה כחלק מאסטרטגיית ההובלה בפרסום המגזרי, והטמעת הדיגיטל כחלק אינטגרלי מהחדשנות הפרסומית גם במגזר הדתי והחרדי. כי זהו מהלך מפתיע וייחודי בתחום הפרסום המגזרי".

אורן אלימלך

שמואל דרילמן מייסד ומנכל better digital מסביר כי "משבר הקורונה האיץ את המעבר לעולם הדיגיטלי וכי החיבור הזה ייטיב עם לקוחות שייהנו כעת ממחלקת דיגיטל מקצועית שתצטרף למחלקות יחסי הציבור, הפרסום, והאירועים של הקבוצה. "אני שמח להצטרף לקבוצה גדולה ואיכותית של אנשים, יחד השמיים הם הגבול".

שמואל דרילמן, מנכ"ל better digital (צילום: אפרים מנחימוב)

דרילמן מציין כי "למעלה מ-66% מהחברה החרדית משתמשים היום באינטרנט וצורכים דיגיטל, נתון גבוה יחסית לשנים קודמות, וכי משבר הקורונה האיץ את החשיפה לדיגיטל בכל המגזרים, ובוודאי במגזר החרדי".

קבוצת הפרסום גל אורן לרנר קיימת מעל 40 שנה, ומנהלת את הפרסום של סדרת מותגים מובילים מהשורה הראשונה במגזר הדתי והחרדי, כדוגמת; בנק הפועלים, תנובה אגד, אל על, קופ"ח מאוחדת, עיריית ירושלים, קבוצת ישראל היום, סיעת ש"ס, ניר ברקת, עמותות חברתיות, מגזר שלישי קמפיינים ייחודים ונוספים, המטופלים על ידי מותגי קבוצת גל אורן לרנר במגזר הדתי והחרדי.

חברת Better Digital הינה משרד הדיגיטל הוותיק והמוביל במגזר הדתי והחרדי, המטפלת בלקוחות משמעותיים בתחומי הצרכנות, הנדל"ן וכן עמותות גדולות, בין לקוחותיה נמנים; נעם1, עמותות יד אליעזר ויד לאחים, וחברות הנדל"ן ISA גרופ, ויהודה רחמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר