אחרי 35 שנה

משמח: ג'ונתן פולארד רשאי לעלות לישראל

משרד המשפטים האמריקני, הודיע בשעות האחרונות, כי האסיר המפורסם ג'ונתן פולארד, יכול לעלות לישראל וכל המגבלות שהוטלו עליו בנושא - הוסרו • "אנו נרגשים" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
פולארד ורעייתו (צילום מסך: מתוך insideedition ביוטיוב)

משרד המשפטים האמריקני, הודיע בשעות האחרונות (שבת), כי האסיר המפורסם ג'ונתן פולארד, יכול לעלות לישראל וכל המגבלות שהוטלו עליו בנושא - הוסרו.

35 שנה אחרי שפולארד הורשע בריגול עבור ישראל, ו-5 שנים אחרי ששוחרר מהכלא האמריקני לאחר שריצה את עונשו, פולארד יוכל לעלות לישראל.

"בחמש השנים האחרונות פולארד היה נתון למעקב ולמגבלות של הממשל האמריקני. אנו נרגשים לבשר כי פולארד הוא אדם חופשי בכל ההיבטים", מסרו עורכי דינו לאחר ההודעה האמריקנית.

"ועדת השחרורים האמריקנית אישרה את הסרת כל המגבלות על פולארד והוא אינו כפוף עוד לעוצר ואינו נמצא במעקב של ממשלת ארה"ב. הוא רשאי לנסוע לכל מקום – כולל לישראל".

פולארד, בניו יורק. ארכיון (צילום: עיריית ירושלים)

עוד מסרו עורכי הדין, "בחודשים האחרונים היינו בקשר עם משרד המשפטים וגם עם ועדת השחרורים והדגשנו כי פולארד התנהג למופת ולכן אין מניעה להסיר את ההגבלות עליו".

יחד עם השמחה בשחרורו, עורכי הדין שלו סקפטיים לגבי התאריך בו יעלה לישראל, וזאת בכדי שיוכל להישאר בניו יורק ולטפל ברעייתו אסתר, החולה בסרטן.

במערכת הפוליטית בישראל, הכוללת את ראש הממשלה, הנשיא ושאר השרים, בירכו בחום על שחרורו של האסיר, "ברוך מתיר אסורים", אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר