הראיון שעורר סערה

מכוון גבוה: ח"כ נפתלי בנט בראיון סוער באולפן

ועדת בדיקה לפרשת הצוללות; המשבר הפוליטי וההליכה לבחירות; הסקרים המחמיאים ופירוק גוש הימין; הקורונה והחינוך החרדי • יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, בראיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' על משבר הקורונה, הקמת ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות, המשבר התעסוקתי, ההליכה לבחירות ופירוק גוש הימין. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התבטא ח"כ בנט: "מי ששבר את גוש הימין זה נתניהו בשיתוף פעולה עם החרדים. בסך הכול ביקשתי אז את תיק הבריאות כדי לא להגיע בסופו של דבר למקום שבו אנחנו נמצאים היום.

"החרדים קיבלו את ההחלטות שלהם, וכרגע המצב הוא שאין יותר גוש ימין בגללם ולכן שכל אחד יקשוט עצמו קודם".

בתגובה אמרו ב'לכוד': "ברית האחים חוזרת - על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה והודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו - היום בנט מודיע רשמית שאין גוש ימין".

ב'ימינה' לא נותרו חייבים, והגיבו: "נתניהו ולפיד בברית פוליטרוקים. משך כל תקופת הקורונה לפיד ונתניהו מתעסקים רק בפוליטיקה, במקום בהשתלטות על הקורונה, דאגה לפרנסתם של מיליון מובטלים ושיקום הכלכלה".

"זה מה שהוביל לכישלון הנורא", הוסיפו אנשי בנט: "כל עוד הם לא מסוגלים להתעלות מעל הפוליטיקה ולהבין את גודל השעה - לא מגיע לא לזה ולא לזה להיות ראש ממשלה".

לדברי 'ימינה', "לצערנו, בחצי השנה האחרונה נתניהו ולפיד הוכיחו שמעניין אותם רק פוליטיקה, ולכן כנראה שהמשימה הזו תוטל על ימינה בראשות נפתלי בנט לאחר הבחירות".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר