צפו ב'המבקר'

הישר מ"בית ספר למוזיקה": חיים ציפל ושרולי ברונכר

הנער חיים ציפל, זוכה המקום השני בריאלטי המוזיקה הישראלי והמעבד והיוצר שרולי ברונכר בראיון משותף וביצוע לייב באולפן לרגל צאת הסינגל קליפ המשותף שלהם (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך, מולי הרשקוביץ)

היוצר והמעבד שרולי ברונכר המוכר מהצמד 'שרולי ונתנאל' ונער הפלא, חיים ציפל, שהגיע למקום השני בתכנית הריאליטי הישראלית 'בית ספר למוזיקה' הגיעו לראיון באולפני כיכר השבת עם צאת הסינגל קליפ המשותף שלהם "אליך".

השניים מספרים בראיון כיצד הכירו, מתברר שבניגוד למחשבה הראשונית, שהרבה לפני 'בית הספר למוזיקה', "כבר לפני כמה שנים עשיתי מיקסים בעבודתי כטכנאי מיקסים לביצוע משפחתי של חיים ובן דודו ושם הכרתי לראשונה את כשרונו", מספר ברונכר, "לפני כמה חודשים שמעתי במקרה מיקס על שיר שאפילו לא ידעתי מי שר בו ומיד חיפשתי את הילד שהצליח לרגש אותי אפילו כששר רק את שמות בני המשפחה שלו".

כל זה היה לפני 'בית ספר למוזיקה', ברונכר שבדיוק חיפש את ציפל נחשף לעובדה שהוא יופיע ב"בית ספר למוזיקה", "שמחתי מצד אחד, כי זה אומר שהוא באמת טוב, אבל דאגתי כי בדרך כלל כשאנשים הולכים לתכניות כאלה זה נהיה מסובך עם מפיקים וכדומה. אבל לשמחתי חיים זרם עם זה מיד", מספר ברונכר.

ציפל מספר, כי כבר תקופה לפני זה הוא כתב והלחין שיר שחשב שמתאים לשרולי ונתנאל, "ניסיתי להגיע אליו בדיוק באותו זמן, והתקשרתי אליו והצעתי לו את זה והוא הציע לי לשיר בסינגל משותף".

ברונכר עונה לשאלת ה"מיליון דולר" האם הוא נפרד מנתנאל ישראל, ומספר על בחירת השותפים המוזיקליים שלו.

לסיום, מבצעים השניים באולפן בלייב טעימה מהסינגל המצליח שלהם "אליך".

האזינו לראיון המלא ולביצוע:

לשירים המלאים בפינת המסננת:

אלנתן שלום - חוטי האמונה

יוני גנוט - עוד ישמע קולי

איציק וינגרטן - נגינתי

אליאור איצקוביץ' כהן - בכיס יש לי ציור

חנן בן ארי - אמן על הילדים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר