ראש הממשלה הבא?

מיהו נפתלי בנט וכמה הוא אדם דתי • הצצה

הוא לא 'שומר נגיעה', כיפתו הקטנה מודבקת ב'סלוטייפ' ואורח חייו הוא כשל דתי-לייט; מיהו באמת נפתלי בנט וכמה הוא דתי • הצצה נדירה לרגעים והאירועים הכמוסים של אחת הדומיו הפוליטיות המרכזיות בישראל (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ההצצה לתחקיר המסקרן (צילום: מתוך 'זמן אמת', כאן 11)

יו"ר מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט, מצליח לשמור כבר תקופה ארוכה על יותר מ-20 מנדטים בסקרים; האם יכול להיות שהוא יהיה ראש הממשלה הבא? רגע לפני, בואו להכיר מיהו האיש.

בתוכנית התחקירים 'זמן אמת', של כאן 11, שתשודר הערב ותועבר ב'כיכר השבת', תקבלו הצצה נדירה לאחורי הקלעים, לפרופיל של האיש שהפך לאחת הדמויות הפוליטיות המרכזיות בישראל.

לראשונה מזה הרבה שנים, יש מועמד מטעם מחנה הימין שמצליח להתמודד ראש בראש מול נתניהו על ראשות הממשלה. אך האם מדובר רק בבועה? האם ברגע האמת נתניהו ישתה ממנו, כבעבר, את כל המנדטים? או שזוהי תופעה חדשה, של אנשי מרכז שהחליטו להטיל את יהבם על יו"ר 'ימינה'.

בנט אינו הדתי הקלאסי מהציונות הדתית: הוא התחתן עם חילוניה, שבהמשך חזרה בתשובה, אינו מקפיד על 'שמירת נגיעה' ואף מקיים יחסים קרובים עם קהילות רפורמיות.

בתחקרי נבדק בין היתר מה אכן מקום הדת באורח חייו ומה המחויבות שלו לציבור הדתי, כמו גם למפלגה הדתית - עד כה - שהוא עומד בראשה.

המרואיינים בפרק שישודר, הם האנשים שהיו במעגל הכי קרוב לבנט, בצמתים המרכזיים של חייו הפוליטיים. אלו מספקים הצצה נדירה אל הרגעים והאירועים הכי כמוסים של הפוליטיקאי, במטרה להבין את דמותו הפוליטית והאישית.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר