מספר שני

מיליארדרים: אילון מאסק עקף את ביל גייטס

מייסד טסלה, הרוויח במהלך השנה הלועזית הנוכחית, שעדיין לא הגיעה לסיומה 100 מיליארד דולר. הוא עקף את ביל גייטס, שלראשונה לא נמצא בשני המקומות הגבוהים בעולם (כלכלה)

(צילום: By JD Lasica from Pleasanton, CA, US - Elon Musk, CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=68478030)

היזם הצעיר שהקים את חברת המכוניות החשמליות טסלה וחברת חלל פרטית, הגיע למקום השני ברשימת המיליארדרים של בלומברג.

מאסק מדורג במקום השני אחרי מייסד אמזון ג'ף בזוס, שהדיח את ביל גייטס מראשות הרשימה. כעת, בפעם הראשונה בשמונה שנות הרשימה, ביל גייטס ירד למקום השלישי.

מאסק הוסיף השנה להונו 100.3 מיליארד דולר, העלייה הגבוהה ביותר במדד המיליארדרים של בלומברג. לשם השוואה: בחודש ינואר, הוא היה במקום 35. היום, כאשר השנה עדיין לא הסתיימה, הוא כבר במקום השני.

בין המיליארדרים יש מחלוקת מפתיעה בעיקר בנוגע לקורונה. בעוד ביל גייטס משקיע הון רב בפיתוח חיסונים, מאסק מלגלג על הנושא ואף טען כי בדיקות הקורונה פיקטיביות.

בראיון שהעניק ביל גייטס מוקדם יותר השבוע לבלומברג הוא אמר על אילון מאסק: "המכונית החשמלית של מאסק היא תרומה עצומה למאמץ לשינוי האקלים, טסלה עשתה זאת באיכות וחברות רכב אחרות, הרואות את הצלחתו, יגיעו גם כן לשוק. אך המיקום של אילון הוא לשמור על רמה גבוהה של הערות מקוממות".

"הוא לא עוסק הרבה בחיסונים. הוא מייצר מכונית חשמלית נהדרת. והטילים שלו עובדים טוב. לכן, הוא רשאי לומר את הדברים האלה. אני מקווה שהוא לא יבלבל בין אזורים שהוא לא מעורב בהם יותר מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר