האלימות ב'חברון החדשה'

החסימות, הטייזר ומתקפת האגרופים • תיעוד חדש ומקומם

המהומה הגדולה שפרצה בסיום הכנסת ספר התורה של ישיבת 'הפלג' בי-ם - שלפי המשטרה נערכה בניגוד להנחיות הקורונה - מזווית חדשה, המוכיחה את עקשנות הבחורים ואלימות השוטרים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד האלים המלא (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ההתנגשות האלימה - מזווית חדשה: בישיבת 'חברון החדשה' בירושלים עדיין מלקקים את הפצעים שהותירה בקרב התלמידים התקרית הקשה, מול המשטרה, שהתרחשה בשעות הצהרים (חמישי).

כזכור, שמונה בחורים מהישיבה המזוהה עם 'הפלג' נעצרו בסיום הכנסת ספר תורה, שקיימו תוך הפרת הנחיות הקורונה של משרד הבריאות.

דיווח שהגיע למשטרת המחוז על עשרות תלמידי הישיבה החוגגים את שמחת התורה, הזניק למקום, בשכונת בקעה בבירה, כוחות שיטור רבים, שהחלו לפנות את התלמידים, אך כשעצרו אחד מהם, שסירב להזדהות, נתקלו בהתנגדות עיקשת.

בתיעוד חדש שהגיע ל'כיכר השבת', נראים הבחורים - רובם נערים בגילאי 17-20 - מתיישבים על הכביש הצר וחוסמים את תנועת ניידות המשטרה, שהיו בדרכן לצאת מהאזור.

רגע השיא

השוטרים מצידם הפעילו אלימות רבה במהלך ניסיונות פינוי הבחורים, כאשר רגע השיא הוא ככל הנראה זה שבו שני שוטרים התמקדו בשני צעירים חרדים: לגופו של האחד הוצמד אקדח 'טייזר', והשני ספג מכות אגרוף רבות בזו אחר זו.

מדי פעם, כאשר אחת השוטרות, שהיו חלק מהצוות המשטרתי, נטלה חלק בפינוי הקשה של בחורי הישיבה, נשמעו ברקע הצעקות "שיקסע".

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "בעקבות דיווח שהגיע למשטרה על עשרות שמפרים את תקנות הקורונה ברחוב גד בירושלים, הגיעו למקום שוטרים, שעיכבו אחד מהם לאחר שסירב להזדהות".

"בעקבות כך החלו עשרות להתגודד סביב השוטרים, תוך שהם מנסים למנוע את עיכוב החשוד. השוטרים שפעלו במקום עצרו 8 חשודים בגין חשד להפרת הסדר, הפרעה לשוטרים והפרת תקנות הקורונה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר