רוב בעד בחירות

סקר מנדטים: גוש הימין-חרדים מנצח בגדול

מעט יותר ממחצית מהנשאלים בסקר תומכים בהקדמת הבחירות, שאכן נראות קרובות מתמיד. ולמי הם יצביעו? מה שניתן לומר, כי הם זה היה היום, הימין והחרדים מנצחים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel, Olivier Fitoussi/Flash90)

סקר שערך מכון המחקר מאגר מוחות, ומתפרסם הערב (חמישי) מגלה כי 53 אחוזים מהנשאלים, המהווים מדגם מייצג של אזרחי ישראל, תומכים בהקדמת הבחירות.

משאל דעת הקהל, אותו ניתח פרופסור יצחק כ"ץ עבור 'רדיו ללא הפסקה' 103fm, מעלה גם את תוצאות הבחירות לו היו נערכות היום, ומתברר כי במצב הנוכחי היה זוכה גוש הימין-חרדים להישג גדול.

הליכוד זוכה בסקר זה ל-30 מנדטים, לימינה ישנם 22, יש עתיד עם 17, הרשימה המשותפת 13, כחול לבן 9, ש"ס 9, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 7 ומרצ עם 5 מנדטים.

הסוקרים מציינים: כרבע מהנשאלים לא השיבו או ציינו כי טרם החליטו במי יבחרו בבחירות. מתוכם, היו בעיקר כאלה שדיווחו כי בחרו בכחול לבן. כמו כן, שליש מהנשאלים אמרו שבכוונתם לשנות את הצבעתם בבחירות הבאות - רובם (כ-80%) הצביעו לכחול לבן.

בהשוואה לסקר הקודם שפרסם 'מאגר מוחות', לפני כחודש, התוצאה כעת מהווה עליה לליכוד ולימינה, וירידה לכחול לבן, מרצ, ישראל ביתנו ו'המשותפת' - שחוותה שבוע סוער עם איומי פילוג בשל הקו העצמאי שמובילה רע"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר