שלב אחר שלב

מפחיד: הסוללה התפוצצה, האש פשטה • צפו

רק בנס התעורר אחד מבני הבית בדירת הגג בתל אביב, שניות לאחר שסוללת האופניים החשמליים שהיה בהטענה התפוצצה ושלחה זרועות של אש לחלל הבית • תיעוד נדיר (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(מצלמת אבטחה)

סוללה של אופניים חשמליים שהתפוצצה היום (חמישי) כמעט וגרמה לאסון כבד. סרטון ממצלמת האבטחה המותקנת בבית בו הדבר אירע, מראה באופן נדיר את ההתרחשות מרגע הפיצוץ והלאה.

לפנות בוקר הוזעקו כוחות הכיבוי וההצלה לדירת גג בדרום תל אביב, בשל שריפה שפרצה בה. תוך זמן לא רב השתלטו אנשי כב"ה על הלהבות, שהספיקו בינתיים לפגוע ברכוש בלבד.

חקירה שביצעו בנציבות הכבאות לאחר האירוע גילתה, כי הגורם לשריפה היה כאמור סוללת ליתיום של אופניים חשמליים, שהתפוצצה לפתע בשעה שהיתה בהטענה.

תיעוד של מצלמות אבטחה מאפשר לצפות בשניה בה התפוצצה הסוללה והחלה ההתלקחות: דיירי הבית נמו אז את שנתם, אך אחד מהם התעורר מקול הפיצוץ ונדהם לראות את הלהבות מתפשטות במהירות בחלל הסלון.

בנס הוא הצליח לברוח מחדרו, להעיר את שאר בני הבית ולהתפנות עמם אל מחוץ לדירת הגג אפופת העשן.

מנציבות כבאות והצלה נמסר ל-n12, בו התפרסם הסיפור לראשונה: "יש לרכוש אופניים וקורקינטים חשמליים נושאי תקן בטיחות בלבד, ואסור לבצע בהם כל שינוי. כמו כן, מומלץ להטעין את המכשירים בבית בשעות העירות ולא להותיר אותם בלי השגחה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר