בערים ירוקות וצהובות

קבינט הקורונה אישר את פתיחת הכיתות הגבוהות

החל מיום ראשון הקרוב יוכלו תלמידי כיתות י עד יב לשוב ללימודיהם באופן חוקי, בערים הירוקות והצהובות לנגיף, לאחר שהדבר אושר הלילה על ידי החברים בקבינט הקורונה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רה"מ ושר החינוך בכיתת בית ספר (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

תלמידי כיתות י עד יב ישובו ללימודיהם ביום ראשון הקרוב, באופן חוקי, בערים הירוקות והצהובות לנגיף. כך אישרו הלילה (חמישי) שר הממשלה החברים בקבינט הקורונה.

בהודעה משותפת של משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות נמסר, כי הקבינט אישר במשאל טלפוני את התקנות לפתיחת כיתות י, יא ויב.

כמו כן, על פי ההחלטה, מנהל המחוז מטעם משרד החינוך יהיה רשאי לאשר למוסדות החינוך לקיים לימודים בכיתות ז, ח או ט, במקום לימודי כיתות י, יא או יב, באותו מוסד או במוסד אחר שמצוי בשטח הרשות - "שכבה כנגד שכבה".

עוד הוחלט בקבינט, כי על מורי השל"ח בחינוך הכללי (שנועדו להקנות בין היתר את ידיעת הארץ), המשלבים בעבודתם סיורי שטח, לא תחול המגבלה הקובעת כי כל איש צוות יכול להיפגש מקסימום עם שלוש קבוצות.

כזכור, מוקדם יותר היום נחשף ב'כיכר השבת', כי מנכ"ל החינוך העצמאי החליט כי מיום ראשון הקרוב ישובו כל הבנים - כולל תלמידי כיתות ז' וח' בפריפריה, לספסלי בתי הספר, לשגרת לימודים, בקפסולות.

ובאשר ללימודי הבנות, מעבר לכיתות א'-ו' שכבר לומדות, ההוראה למנהלים היא להפעיל תכנית לימודים מלאה ומחייבת, כמו בשגרה, גם לתלמידות כיתות ז'-ח' - כולל שיעורים, שיעורי בית, עבודות ומבחנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר