הטעות מספר 1 שאנשים עושים כשהם מארגנים את ביתם

זוג נשים שהקימו חברה לסידור בתים והוציאו 3 ספרים שמפרטים את השיטה שלהן, מספרות מהי השגיאה הנפוצה ביותר שאנשים עושים בארגון מחדש של ביתם. חייבים להודות: היא לא פסחה עלינו (נקיון וארגון)

(צילום: שאטרסטוק)

קליאה שירר וג'ואנה טפלין הן זוג נשים אמריקניות שהקימו חברה לסידור בתים בשם "דה הום אדיט" והוציאו שלושה ספרים שמפרטים את השיטה שלהן. כעת הן משתפות מהי השגיאה הנפוצה ביותר שעושים אנשים בארגון מחדש של ביתם ואנו חייבים להודות שאנחנו לגמרי עושים אותה.

חברת מערכת האתר "פיור וואו" ערכה לאחרונה ראיון בלעדי עם השתיים, ששיתפו את סוד ההצלחה שלהן: להתחיל בקטן. כשנשאלה על השגגה הפופולרית ביותר שעושים הלקוחות שלהן, קליאה גילתה שאנשים לוקחים על עצמם יותר מדי, מוקדם מדי.

"ללא ספק, הם מתחילים בגדול מדי", אמרה קליאה. "הם מסתכלים על האינסטגרם שלנו וחושבים, 'אה, בסדר. אני רק אתחיל במחסן ואשלוף ממנו את כל הדברים החוצה".

"שעה לפני ארוחת הצהריים", הוסיפה ג'ואנה ואז המשיכה, “אתם צריכים באמת להתחיל בקטן, במגירה, באזור מינורי שתוכלו לראות את תוצאות העמל שלכם במהירות".

קליאה הסבירה שעל ידי התמודדות עם משימות זעירות, תתקרבו ליעד הסופי שלכם, מבלי להרגיש מותשים ומיואשים.

"אתם צריכים לראות הכל מא' עד ת', כדי להבין באמת איך זה עובד, כמה זמן זה לוקח, איך לזרוק לפח ולקבץ דברים לפי קטגוריות וכיצד לאמוד מקום, כדי למצוא את התוספות הנכונות לו", אמרה קליאה. "כל הדברים האלה, הם לוקחים זמן ואם אתם יכולים ליישם את אותם עקרונות על מגירה, אתם יכולים ליישם אותה גם על ארון או על שטח גדול יותר. אבל אם תתחילו אוטומטית בהר הגדול ביותר, באמצע העבודה פשוט תדחפו אותו לאחור בתואנה של, 'אין לי זמן וכוח לזה'".

טוב לדעת שמגדל הבגדים בחדר השינה שלנו הוא זה שגרם לנו להפסיק לסדר - ולא רק הרצון שלנו לקרוא ספר במיטה ולנוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר