יש פתרון להכל: 4 טיפים שיעזרו לך להשיג קול גברי יותר

חלק יטענו שגבריות מתבטאת באופן שבו אדם מציג את עצמו לעולם ורבים גורסים שקול שאינו עמוק מספיק, פוגם בה. הכתבה הזאת מיועדת לאותם אנשים שמתוסכלים מהקול שלהם ורוצים לשנות אותו (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

מה זה אומר להיות גבר? כל בחור גורס אחרת. חלק יטענו שהכל מסתכם בתחושת השלמה ושלמות עם מי שאתם. אחרים יגידו שזה דווקא האופן שבו אדם פועל ומציג את עצמו לשאר העולם. למשל, הרושם הראשוני שהוא משאיר בשיחת טלפון. ועבור רבים הקול יכול להוות מקור לחוסר ביטחון אם הוא לא עמוק או "גברי" כפי שהם חושבים שהוא צריך להיות.

האם קול עמוק באמת הופך אתכם לגבריים יותר?

"קול עמוק נקשר בדרך כלל לגבריות. זו עובדה. ועד לאחרונה, רוב שיטות השיווק למוצרים גבריים התבססו על תיאור הקול הגברי כעמוק יותר", אומרת ויני רבאל, מטפלת בדיבור ושפה. "בהתאם, גברים מעוניינים להתאים ל'נורמה 'או ​​ל'סטריאוטיפ' ולהישמע כמו גברים, כאשר קול גבוה יותר נקשר בעיקר להיותם נשיים יותר".

כמובן שעמדה זו נשענת על היגיון פנימי המניח כי "טוב" להיחשב כגברי וכי קול המתפרש כנשי הוא דבר שלילי מטבעו. גישה זו עומדת בעינה גם בחברה המתקדמת כביכול שלנו.

אז מה תוכלו לעשות בכדי להעמיק את קולכם?

אמנם אי אפשר לשנות את הקול לצמיתות ללא התערבות רפואית, אך ישנם מגוון תרגילים שגברים יכולים לנסות לבצע, על ​​מנת לדבר בטון גבוה ועמוק יותר, אם כי יישומם תלוי באדם ובמטרותיו הספציפיות. רבאל ממליצה לכל מי שמעוניין לכייל מחדש את הטון או את רישום הקול שלו, לפנות תחילה להדרכתו של מטפל בדיבור או מאמן קול, על מנת להימנע מפגיעה בטעות בקפלי הקול.

נשימה סרעפתית

יתכן ולדרך בה אתם נושמים בדרך כלל, יש השפעה על צורת הקול שלכם. נסו לשאוף עמוק דרך האף, להביא את האוויר פנימה וכמה שיותר למטה; ואז, תוך כדי נשיפה איטית, אמרו משהו. אתם צריכים להרגיש רטט בזמן שאתם מדברים. טכניקה זו - הפופולרית בקרב זמרים ושחקנים - עשויה לעזור לכם לשלוט בקול שלכם.

הפרחת בועות

כולנו, בשלב מסוים של חיינו, יצרנו בועות דרך קש בתוך כוס שתיה. מסתבר שמדובר ב"איפוס" שנמצא בשימוש נרחב בטיפול בקול. על פי המרכז הארצי האמריקני לקול ודיבור, טכניקת הקש מותחת ומרגיעה את מיתרי הקול. היא יכולה לעזור לכם לחזק את הקול ולהפחית את הסיכוי לכך שהוא יהיה צרוד או צורם.

פיהוק והיאנחות

דיבור בדרך נשימה ושאיפה, כאילו דרך אנחה, יכול לעזור להוריד את גובה הקול שלכם. לאחר פיהוק ארוך, אתם יכולים להשתמש באנחה המושמעת כדי לרדת לאט לאט לטון נמוך יותר. היתרון כאן הוא שקולות צרודים ונושמים נחשבים לנאים ביותר בקרב גברים.

זמזום

כשאתם מזמזמים מנגינה כלשהי, אתם מחממים את הקול שלכם, מה שיכול לתת לכם שליטה גדולה יותר עליו. נסו לנשום עמוק ואז לזמזם כמה שיותר זמן ושוב לרדת לאט לאט כדי למצוא טון נמוך יותר שמתאים לכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר