'תקיפות רצחניות'

עופר כסיף: תקיפת ישראל בסוריה - התגרות

הח"כ היהודי מהרשימה המשותפת תוקף את התקיפה הלילית בסוריה, שבוצעה לפי דיווחים זרים על ידי ישראל: "ישראל הרגה עשרות. מי שמחפש מלחמה יקבל אותה" (אקטואליה)

עופר כסיף (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת, תוקף את ישראל ברקע הדיווח של סוכנות הידיעות הסורית הממלכתית כי הלילה (רביעי) ישראל תקפה שוב מטרות בסוריה.

מספר ההרוגים בתקיפה המיוחסת לצה"ל בגבול עיראק-סוריה, עלה לפי הדיווחים לארבעים והח"כ תוקף: "‏על פי דיווחים, ישראל הרגה עשרות אמש בסוריה".

"התקיפות הרצחניות שמבצעת ישראל שוב ושוב במדינות האיזור לא נועדו להבטיח את ביטחון אזרחיה, להפך, מטרתן להתגרות בהן ולהבטיח את המשך העוינות והאיבה באזור".

תיעוד מאחד מרגעי התקיפה (צילום: מתוך טוויטר)

חבר הכנסת היהודי לא הסתפק בדברים החריפים ואמר עוד: "מי שמחפש מלחמה יקבל אותה, אך מי שישלם עליה הם אזרחים חפים מפשע מכאן ומשם".

יצוין, כי מדיווחי מרכז המעקב הסורי, ארגון האופוזיציה המוכר היושב בבריטניה, עולה כאמור כי בתקיפה זו שכוונה לעבר 18 יעדים שונים, נהרגו 40 בני אדם - תשעה סורים והיתר אנשי מיליציות פרו-איראניות - ו-27 נפצעו.

זו התקיפה הרביעית בסוריה, בשלושת השבועות האחרונים, המיוחסת לישראל, אך זו על פי כל ההערכות חריגה במיוחד, בין בשל היקפה ומיקומה, ובין בשל התכנון המוקדם ושיתוף הפעולה הפומבי עם ארה"ב בפגישה המדוברת בוושינגטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר