מחסידי גור

נדבק בנגיף: הרה"ח רבי יוסף שמואל קריגר ז"ל

הרב קריגר, שהיה מלומדי החבורה של בחורי חסידות גור בישיבת חברון, נחלש בשנים האחרונות אך המשיך בסדר יומו כרגיל. לפני מספר ימים חלה בקורונה - ונפטר (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

בבית העלמין הר המנוחות בירושלים נטמן בשעות האחרונות הרה"ח רבי יוסף שמואל קריגר ז"ל, מחסידי גור בירושלים, ימים ספורים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

המנוח למד בצעירותו בישיבת חברון, שם היה חלק מה'חבורה' המפורסמת של חסידי גור שלמדו בישיבה, ולאחר נישואיו הוא למד בחברותא עם האב"ד הרב שילה רפאל בכולל של מוסד הרב קוק, שם שקדו על התורה וההלכה במשך שנים רבות.

בשנת תשנ"ה הוסמך רבי יוסף שמואל ז"ל להוראה ע"י רבה של ירושלים דאז הגאון הרב בצלאל ז'ולטי, וע"י מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, ולאחר מכן עסק במשך שנים רבות בנושאי חינוך במקומות שונים.

לאחר שפרש לגמלאות החל ללמוד עם בחורים בישיבת 'פני מנחם' דחסידי גור בבית שמש ובכולל 'בית ישראל' דחסידי גור בירושלים.

בחייו היה קשור בכל נפשו לאדמו"רי גור זיע"א, והוא אף זכה לקירבה מיוחדת אצל הרבי בעל ה'בית ישראל' מגור זיע"א, והוא אף היה מקושר מאד לרבי הנוכחי מגור, אליו היה דבוק מאד, תוך שהוא מנצל כל רגע פנוי ללימוד תורה וחסידות.

בשנים האחרונות נחלש מעט, אך למרות זאת המשיך בסדר יומו הרגיל ובלימוד התורה, עד אשר לפני כמה ימים נדבק בנגיף הקורונה, והבוקר הוא התמוטט ונפטר בביתו למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו, צאצאים ונכדים, בהם את בנו העסקן ר' חיים קריגר, חבר הנהלת ארגון 'הצלה'.

הלווייתו התקיימה כאמור במהלך היום והוא נטמן בהר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר