וואטסאפ בלחץ

מנכ"לית פייסבוק ישראל מגיבה: "קונספירציות"

בעולם כולו, כולל בישראל, נוהרים המונים לאפליקציות המתחרות של וואטסאפ - סיגנל וטלגרם • עדי סופר תאני מבהירה: "לא יכולים לקרוא הודעות או לשמוע שיחות" (דיגיטל)

מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, מפרסמת היום (חמישי) פוסט חריג בו היא מבהירה כי וואטסאפ לא יכולה לקרוא את הודעות משתמשיה.

ברקע הודעת ההבהרה, דרישת וואטסאפ ממשתמשיה לאפשר שיתוף מידע עם אפלקיציית פייסבוק, מה שהוביל לנהירה המונית לעבר האפליקציות המתחרות.

טלגרם וסיגנל, עקפו את וואטסאפ ברשימת ההורדות הפופולריות של האפליקציה, ורשתות אלו מדווחות על מיליונים המצטרפים לשירותיהם, המאובטחים יותר מוואטסאפ.

בתגובה לכך, פרסמה עדי סופר תאני פוסט בו טענה כי מפיצים תאוריית קונספריציה והבהירה מה השינוי שנעשה, ומה משמעותו.

"שואלים אותי הרבה שאלות על העדכון האחרון של מדיניות הפרטיות בוואטסאפ סביב שיתוף המידע בין וואטסאפ לפייסבוק ואני שומעת כבר תיאוריות קונספירציה שכל קשר בינן לבין המציאות הוא מקרי בהחלט - אז בואו ננסה לעשות סדר".

לדבריה, "נתחיל בכך שעדכון המדיניות הזה לא משפיע בשום דרך על העובדה שכל ההודעות שאנחנו שולחים ומקבלים בוואטסאפ הן פרטיות לחלוטין ומוצפנות מקצה לקצה. העדכון האחרון מתייחס רק לשינויים בנוגע לאופן שבו עסקים יכולים להשתמש בוואטסאפ כדי ליצור קשר עם לקוחות".

"גם לוואטסאפ וגם לפייסבוק אין יכולת לראות את ההודעות הפרטיות שאנשים שולחים וגם לא לשמוע את השיחות שהם מנהלים".

לסיום כתבה, "אנחנו לא יכולים לקרוא הודעות או לשמוע שיחות בין חברים, בני משפחה ושותפים לעבודה. כל מה שאנשים משתפים וכותבים בוואטסאפ הוא פרטי, ונשאר רק בין המשתתפים באותה השיחה - זה לא השתנה וזה לא הולך להשתנות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר