איילה חסון הפתיעה

"כבוד לדת": הכתבה על מרן הגר"ח קנייבסקי נדחתה משבת

סיקור מיוחד על אורח חייו של מרן שר התורה ומידת השפעתו על הציבור החרדי בעידן הקורונה, היה אמור להיות משודר תוך חילול שבת - שנמנע, בהחלטת המגישה, איילה חסון (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הגר"ח בישיבת ה'מועצת' האחרונה, בביתו (באדיבות המצלם / אלי קובין)

מגישת הטלוויזיה איילה חסון, מ'חדשות 13', הפתיעה הערב (חמישי) רבים, לטובה, כאשר הודיעה שתדחה שידור כתבה שתוכננה לשבת זו, על מעמדו והשפעתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, בצל הקורונה.

השבוע הגיעה חסון לצילומי כתבה מיוחדת, בעיר התורה והחסידות בני ברק, עם תיעוד מיוחד מתוך ביתו של מרן שר התורה ברחוב רשב"ם 23.

"באיזו צניעות הוא גר: בית פשוט, מלא סדקים... זה גדול הדור, כך מתגורר האיש המשפיע ביותר בעולם", אמרה אשת החדשות אחרי צילום הכתבה המיוחדת.

אלא שפרסום זה נועד מלכתחילה, בעיני ערוץ 13, להיות משודר במסגרת תוכניתה של חסון 'שישי', בליל שבת קודש, והפרומואים שבישרו על כך עוררו זעם רב בקרב אנשי תקשורת חרדיים.

חסון, בעת הצילומים (באדיבות המצלם)

בע‏קבות כך הודיע המגישה המוערכת, על דחיית שידור הכתבה למוצאי השבת הקרובה, וסיפרה: "השבוע צילמתי בבני ברק כתבה, חלק ממנה צולם בביתו של הרב קנייבסקי. מי שצולמו שם לכתבה, לא ידעו שהיא מיועדת לשידור ביום שישי בערב".

"אני מכבדת את רגשותיהם ואמונתם של אנשים אלו, ולכן הכתבה תשודר במוצאי השבת, בתוכנית ‎'המטה המרכזי'", הפתיעה חסון ובישרה.

איש התקשורת ישראל כהן, מ'קול ברמה', המקורב לביתו של שר התורה ואף השתתף בכתבה זו, אומר ל'כיכר השבת': "כל הכבוד לאיילה חסון, שעמדה בהתחייבות וכיבדה את הרב, את הדת ואת שבת קודש, כפי שסוכם".

"מתברר, כי חסון היא 'מענטש', עם כבוד אמיתי למסורת וליהדות. העיקר, שייצא בסופו של דבר קידוש שם שמיים", מוסיף כהן בסיפוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר