מזעזע

שוהה במלונית קורונה - התמוטט ונפטר

מקרה קשה התרחש אתמול במלונית הקורונה - 'שערי ירושלים'. חולה קורונה ללא תסמינים ששהה במקום, החל לפתע להידרדר במהירות והוא התמוטט ונפטר במקום (עדכון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מקרה קשה התרחש אתמול (ראשון) במלונית הקורונה בירושלים - 'שערי ירושלים'. חולה קורונה ללא תסמינים ששהה במקום, החל לפתע להידרדר במהירות והוא התמוטט ונפטר במקום.

פרטי האירוע עדיין נחקרים כשעל פי ההערכה הראשונית של תחקיר פיקוד העורף הוא הסתיר את מצבו האמתי וסירב להתפנות לבית החולים לטיפול כנדרש.

החולה הגיע למלון רק ביום חמישי האחרון, ללא תסמינים כלל. אך למחרת החל מצבו להדרדר, הוא סבל מקשיי נשימה אך סירב לקבל את הנחיות הצוות הרפואי להתפנות לבית החולים. על פי פיקוד העורף הנפטר סבל ממחלות רקע אך לא דיווח עליהן, גם קופת החולים שלו מואשמת שלא העבירה את הדיווח על מצבו הרפואי המלא לגורמים המטפלים.

קרובי משפחתו שדאגו לשלומו יצרו קשר עם הנהלת המלון ודיווחו להם על מחלות הרקע הרבות מהן סבל וביקשו מהם לטפל בו בדחיפות. במלון הזעיקו את מד"א אך מצבו התדרדר והוא התמוטט ופעולות ההחייאה עליו נכשלו.

בניגוד לטענות פיקוד העורף, אורחים במלון טוענים כי הם חששו לשלומו ודיווחו לגורמי הניהול במלון כמה פעמים כי יש לאבחן בדחיפות את מצבו, אך הם לא נענו לבקשתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר