האדמו"רים הסתגרו

סוער בב"ב: שוטרים פרצו לחתונת הענק בחסידות 'דאראג'

לוחמי יס"מ פשטו הערב על חתונת הענק של חסידות 'דאראג' שהתקיימה בבית המדרש בבני ברק • בחתונה השתתפו המוני חסידים • עם פשיטת המשטרה, האדמו"רים הסתגרו בחדר צדדי (אקטואלי)

(צילום: באדיבות המצלם ושמעון ברוך)

סערה בבני ברק לאחר שכוחות משטרה פשטו הערב (שני) על שמחת החתונה בחצר הקודש דאראג בבני ברק ופיזרו את מאות החוגגים שהתקהלו במקום בניגוד להנחיות הקורונה והסגר.

מדובר בחתונת נכד האדמו"ר מדאראג, בן לבנו בכורו הרה"צ רבי אשר רוזנפלד, עם הכלה, נכדת האדמו"ר מקרעטשניף, בת לחתנו הרה"צ רבי ברוך הגר, שהתקיימה בשעות האחרונות בבית המדרש דאראג בבני ברק, שם השתתפו אדמו"רים ומאות חסידים.

כאמור, כוחות גדולים של משטרה שבאו לאזור, לאחר תיעוד שפורסם מהאירוע בחדשות 12 שבו נראים החסידים חוגגים בניגוד להנחיות, פרצו את דלתות הכניסה של הבניין, והורו לכלל המשתתפים להתפזר לבתיהם, בעיצומה של השמחה והריקודים של החסידים על הפרענצ'ס (טריבונות).

אבל אשמים אנחנו // ישי כהן

יצוין כי מיד עם הגעת השוטרים הוכנסו האדמו"רים המשתתפים אל אחד החדרים הפנימיים בבניין, לשם אף הובא החתן, וכעת פועלים בחסידות לנסות ולסיים את האירוע בדרך שקטה.

גורם המעורה בפרטים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בחתונה השתתפו כ-500 חסידים, צוות צילום תקשורת שעבר במקום נחשף לאירוע שמתקיים בניגוד להנחיות והזעיק את כוחות המשטרה. שוטרים וכוחות יס"מ שהגיעו למקום פיזרו את מאות החסידים וחילקו עשרות דוחות, האדמו"ר הוברח דרך דלת אחורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר