דיווחים סותרים

תקיפה בעיראק? צבא ארה"ב מכחיש לגמרי

העיראקים מדווחים על תקיפות מהאוויר הלילה על מטרות של חיזבאללה סמוך לבגדד, על פי הדיווח ישנם לפחות 9 הרוגים ופצועים. האמריקאים מכחישים כי ביצעו תקיפות הלילה (עולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תיעוד אחד הפיצוצים (צילום: רשתות חברתיות)

דיווחים הלילה (שלישי) בעיראק על תקיפות אוויריות נגד מטרות של צבא עיראק ושל מיליציות שיעיות סמוך לבגדד בעיר ג'ורף סחר שם נשמעו שלושה פיצוצים גדולים. העיר ג'ורף סחר נחשבת למעוז של חיזבאללה ותומכי איראן. העיראקים מיהרו להאשים את האמריקנים בתקיפה, והיו אף שטענו כי הממשל של טראמפ מנצל את רגעיו האחרונים לתקיפה זו.

על פי הדיווחים, ישנם תשעה הרוגים ועשרות פצועים. ערוץ 'אל עאלם' האיראני טוען כי ההרוגים הם מצבא עיראק. על פי הערוץ שמסתמך על גורם ביטחוני עיראקי, כלי טיס לא מאויישים תקפו עמדות של צבא עיראק והמיליציות השיעיות.

לפי שעה, אין אישור רשמי לדיווחים מצבא עיראק ומנגד, צבא ארה"ב מסר באופן רשמי, כי אין לו שום קשר לפיצוצים שנשמעו סמוך לבגדד וכי הם אינם תוצאה של תקיפה אמריקנית כל שהיא.

מוקדם יותר היום (ב'), היו דיווחים לא מאומתים בעיראק, כי מליציות פרו איראניות ניסו לבצע פיגוע כנגד שיירות אמריקניות, מה שהסביר לפי כמה מכלי התקשורת את התקיפה הלילה, אם כי כאמור האמריקנים מכחישים כל קשר לאירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר