הח"כים אשמים

אני מעז לעשות חשבון נפש // הרב דב פוברסקי

הרב דב פוברסקי, מעז לעשות חשבון נפש עמוק. לדבריו, את בנותיו הוא כבר חיתן והוא לא חושש לא לקבל עלייה בביהכ"נ, לכן הוא תוקף את הח"כים, "כדי לומר למשחית די" (טור דעה)

הרב דב פוברסקי | כיכר השבת |
האוטובוס הבוער בבני ברק (צילום: דוד קשת)

חברי הכנסת החרדיים, ערכו אמש (ראשון) בבית הגגות של עיריית בני ברק, כינוס חריף, נגד האלימות המשטרית.

כי בית הגגות של עיריית בני ברק, הוא מקום בטוח במיוחד לח"כים שלא רוצים לחטוף מכות מהפורעים החרדיים, ששונאים אותם כמו את חבריהם מהמשטרה, הם גם חששו מלחטוף זרנוקי בואש ורימוני הלם מנקמת השוטרים, בשל הלינץ' שבוצע בבלשים שהסתובבו בעיר יום קודם לכן.

בכל זאת נבחרי ציבור צריכים לשמור על שלומם של עצמם, אם לא על שלום הציבור – ובית הגגות של עיריית בני ברק הוא מקום בטוח מאד.

רק נדמה ששלום מהו - הם טרם ידעו.

אני לא כועס על איש, אני כן מתוסכל ולא מבין כמו רבים וטובים כמותכם שלא מבינים מה נהפך מאיתנו - הציבור החרדי.

הכינוס של חברי הכנסת, אמש

מה שכן, אני מעז לכתוב את מה שאני חושב, אם תרצו סוג של לא כל כך עושה חשבון, כי את בנותיי ברוך ה' חיתנתי, כך שהסיכון היחידי שאני לוקח על עצמי הוא שלא אקבל שלישי בבית הכנסת השכונתי – ולמרות זאת אני רגוע כי במניין של בניומין יתנו לי גם שלישי ואפילו מפטיר + מוסף.

פח אשפה בוער טס במהירות מופרזת מול ציבור

אתמול בשעות אחה"צ, עברתי לתומי במורד רחוב ישעיהו, לכיוון כללי – 'כיכר השבת', כאשר לפתע אני רואה שמאחורי מגיח פח אשפה פלסטיק גדול, כשהוא בוער בעוצמה, ודוהר במהירות משוערת של 30 קמ"ש לכיוון 'כיכר השבת'.

בכיכר היו באתה עת, שוטרים, אזרחים, חרדיים ושלא, רכבים ומוניות, שנוסעיהם גם הם חרדים ושלא, והפח טס ומהירותו מתגברת.

כל הנוכחים ברחו מהכיכר, את הזקנים דחפו והריצו, ובסופו של דבר הפח נחת בעוצמה רבה והתנגש במונית מזדמנת, שנהגה כמעט התעלף מפחד, ונוסעיה לא ידעו את נפשם מפחד, וכמעט ונשרפו כולם ביחד עם המונית.

הח"כים הנהדרים שלנו, שלהם הצבעתי ולהם גם הצביע בכל בחירות – עפ"י הוראת רבותינו שליט"א, עדיין לא מצאו להם גג לטפס עליו כדי להפגין ולמחות, אולי מפני שבירושלים כל הגגות הם גגות רעפים, ולא היה גג שטוח להשתטח ולהפגין מעליו.

שעה קלה לאחר מכן, הועלה סרטון לרשת שבו מכולת ברזל גדולה וכבדה, בוערת כמו חברתה, וטסה במהירות מסחררת ומסוכנת, שוב מול המון אדם, בכיכר השבת, הכולל שוטרים ואזרחים, רכבים ומוניות, ההמון בקושי חמק ממוות של ממש, והמכולה התנגשה בעוצמה רבה במעקה הבטיחות של רחוב יחזקאל בעודה בוערת באש גדולה.

אם לא די בכך, בבני ברק עיר התורה, הבעירו תלמידים שהם בטח לא חכמים, אוטובוס שחנה לו לתומו, כך סתם כדי להגדיל אורה ושמחה של הוללות ורשעות גם יחד, משהו כזה שמשחרר אגרסיות, שממלא את המשתתפים באלימות מובנית, כזו המפילה חללים רבים של נושרים וסתם חילול ה' בקטנה... ולא משהו מעבר לכך.

למעשה, הכול התחיל אתמול כאשר בכיכר סאטמר, המעוטרת במודעות אבל של נפטרים רבים שמסרו את נפשם על קידוש הקורונה – שאינה קיימת לשיטתם של המדביקים, בעיקר תושבי המקום והשכונה.

משטרת ישראל הגיעה בהוראת הממשלה שלה שותפים גם הח"כים החרדיים שלנו מבית הגגות של עיריית בני ברק, במגמה לעצור את ההדבקה ההמונית, ואת התמותה בציבור של הסאטמרים ובעצם לגדוע את שרשרת ההדבקה של כולנו, כדי לומר למשחית דיי!!!

השוטרים התקבלו בקריאות 'נאציים' המסורתית, כפי שרק הם ידועים להפוך את היוצרות, ללא לבושם המסורתי הצופה מן הצד היה בטוח שמדובר באנרכיסטים חוליגנים בלבוש דתי מסורתי. אמרת שכונת סאטמר – אמרת הכול....

וכל השאר היסטוריה.

כך או כך, בסוף האירוע המכונן בגג עיריית בני ברק, חיכתה לח"כים שלנו הפתעה מרננת, המפגינים שזה עתה הח"כים בקשו להגן, ואת המשטרה להאשים, בקשו לא אחר מאשר את ראשם, עד שהמשטרה המתוקפת יצאה להגנתם, כדי שהם יוכלו לחזור ולתקוף אותה שהגנה עליהם מפני ההמון הזועם – ברימוני הלם.

מעניין איך זה היה בסדום.

ושלא נתבלבל, למשטרה יש בעיות קשות מנשוא, אך הם כאין ואפס לעומת הבעיות שלנו פנימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר