הניתוח הסתבך

אסון: הילד רפאל שיף ז"ל בן השלוש

לפנות בוקר התקיימה בירושלים הלוויתו של הילד רפאל שיף ז"ל, בן השלוש, שנפטר לאחר שגופו קרס במהלך ניתוח שנערך לו בשבוע שעבר: "זה אסון קשה ובלתי נתפס" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: יהודה פרקוביץ)

בבית הלוויות שמגר בירושלים התקיימה לפנות בוקר (שלישי) הלוויתו של הילד רפאל שיף ז"ל, בן השלוש, שנפטר לאחר שגופו קרס לאחר ניתוח שנערך לו בשבוע שעבר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', רפאל, בן למשפחה טובה ממודיעין עילית, נולד עם תסבוכת רפואית נדירה, שבדרך כלל לא העיבה על אורח חייו השגרתי.

אך בשל רגישותו זו, שהגדירה אותו כ'קבוצת סיכון' לקורונה, ההתנהלות עם רפאל הקטן - שבימים רגילים היתה כשאר בני גילו מלאי שמחת החיים - הפכה בחודשים האחרונים למורכבת, כאשר משפחתו כמעט ולא יצאה מביתה, מחשש להדביקו בנגיף.

אך "למרות זאת", כפי שתיאר אחד השכנים ל'כיכר השבת', "בתוך כל הקושי האישי שלהם, הם היו תמיד אכפתיים לכל המשפחות האחרות בתקופה זו, בין בתמיכה מורלית ובין בעזרה פיזית".

במקביל, מצבו הרפואי של הילד רפאל הצריך ניתוח, שתוכנן זמן רב מראש, וביום רביעי שעבר הוא אכן נכנס לחדר הניתוחים באחד מבתי החולים הגדולים בישראל, לו התמחות בתחום הספציפי, כנדרש.

אלא שבעקבות ההליך הכירורגי המורכב, החל סיבוך רפואי נוסף, אותו לא צפו, ומצבו של רפאל הקטן הידרדר במהירות, מערכות גופו קרסו והוא חובר ל'אקמו' - מכונת לב-ריאות, שתתמוך בפעילויות גופו הקריטיות.

מאז, התקיימו תפילות רבות לרפואתו של הילד בן השלוש, לבקשת הוריו. אך אמש, למרבה הצער, נאלצו הרואים לקבוע את מותו. השמועה הנוראה פשטה בקרב מכרי המשפחה וחבריה לשכונה במודיעין עילית, ואחד מהם אומר ל'כיכר השבת': "אני לא יכול לתאר במילים איזו משפחה מדהימה הם, תמיד עם מסירות נפש לזולת. הילד האהוב הזה ממש התאים להם, כל כך מתוק. זה אסון קשה ובלתי נתפס".

בשעה 00:45 יצאה מיטתו של רפאל שיף ז"ל מבית הוריו, ברחוב שערי תשובה, המשיכה להספדים בבית הלוויות שמגר בירושלים, עד להר המנוחות, שם נטמן גופו הקטן של הילד המתוק למנוחת עולמים, בהותירו אחריו את הוריו, אחיו ובני משפחתו המורחבת, אבלים ודואבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר