נגד ההנחיות

רבני הפלג הורו: אין מה לפחד, נמשיך ללמוד

בזמן שבכנסת אישרו בקריאה ראשונה לעלות קנסות למוסדות המפרים את ההנחיות, בכירי רבני 'הפלג' התכנסו בבני ברק והכריעו, 'היעדר החינוך ניכר בב"ב, אנו נמשיך ללמוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בכירי רבני הפלג לצד רבני החסידים הקנאים, התכנסו אמש (שני) בעיר בני ברק והכריעו, כי לא רק שימשיכו ללמוד, אלא אף יקבלו 'חיזוקים' ללמוד יותר וזאת על אף התפשטות מגפת הקורונה.

בכינוס שנערך בבני ברק, נערך בראשות בכירי רבני הפלג: הגרי"י קלמנוביץ (שרק לאחרונה החלים מהקורונה), הגר"צ פרידמן שליט"א גאב"ד מסורת, הגר"ש מרקוביץ ר"י פוניבז' והגרד"א זלזניק שליט"א מראשי ישיבת מאור התלמוד.

מצד הרבנים הקנאים השתתפו: הגרי"מ אלטמן, גאב"ד חוג חתם סופר, הגרי"ב וואזנר (שאף נשא דברים), הרה"צ ר"י פנט שליט"א חתן האדמו"ר מסלונים, בסיום המעמד הביא את דברי האדמו"ר מבוהוש אחד ממקורביו מאחר ונבצר ממנו ההשתתפות בכינוס זה, בנוסף, השתתפו מנהלי מוסדות ועסקנים בחוגי 'הקנאים'.

אחד המשתתפים במעמד מספר ל'כיכר השבת': "המסר שעבר מפי הרבנים היה ברור, יש כאן גזירה וחייבים להתנהל כמו בגזירות מלכות - משרוך ועד חוט נעל ולכן הלימודים חייבים להימשך ואף ביתר שאת".

עוד אמרו הרבנים: "הרי הילדים בכל מקרה מסתובבים בחוץ, ואיך שלא יהיה הילדים ידביקו. אנחנו לא רוצים שהנוער שלנו יראה כמו אותם נערים בבני ברק - שאין להם מסגרת ורואים כבר עכשיו את תוצאות היעדר החינוך".

"אנחנו לא מקבלים תקציב מהמדינה ולא מצביעים בבחירות, לכן אין לנו חשש להגיד את האמת - בשונה משאר הציבור החרדי - שחושש שלא יקבל תקציבים או שיתנו לו קנסות - אנחנו שומרים על פח שמן הטהור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר