הטעות התמימה שגורמת לפרחים שלכם לנבול מוקדם מדי

חלק מהמטרה שלנו ברכישת פרחים היא להתרברב בהם: בסטטוס או על שולחן המטבח... רגע. יתכן שהמיקום האחרון איננו האידיאלי, במיוחד אם אתם מציבים אותם ליד קערת פירות. מדוע זה כך? (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

בואו נודה על האמת: חצי מהמטרה שלנו ברכישת פרחים טריים היא להתרברב בהם: בסטטוס, באינסטגרם, ברקע שיחות הזום שאנו מנהלים, על שולחן המטבח... רגע. יתכן שהמיקום האחרון איננו האידיאלי, במיוחד אם אתם מציבים את אותו זר ליד קערת פירות. נכון, אתם יוצרים בתוך ארבעת הקירות הפרטיים שלכם את המראה היפהפה הנכסף שאתם רואים במגזינים לעיצוב הבית, או לפחות כך אתם חושבים. אבל בכך אתם למעשה חורצים את גורלם הטראגי של הניצנים הללו בטרם עת.

"פירות מוציאים גז בלתי נראה ונטול ריח, שנקרא אתילן, שהוא קטלני לפרחים", מסבירה דניאל מייסון, מנהלת שיווק בחברת הפרחים 'טלפלורה'". (גז זה אינו מזיק לבני אדם ולחיות ואין לבלבל בינו לבין אתילן גליקול, שהוא מרכיב מרכזי בנוזל הקפאה ורעיל מאד).

מדוע פירות הורגים פרחים?

גזי אתילן יכולים להאיץ את תהליך ההבשלה של פירות ולכן תשמעו על אנשים שממליצים לאחסן בננה או עגבנייה שאינן בשלות בתוך שקית אטומה. הגזים נלכדים בפנים וגורמים לירקות/פירות "להתבגר" מהר יותר. עם פרחים חתוכים טריים, זה ההפך הגמור ממה שאתם רוצים, כך שאפילו מיקומם ליד פירות - במיוחד תפוחים ואגסים, הפולטים יותר אתילן מאשר, למשל, דובדבנים - יכול לקצר את תוחלת החיים שלהם.

ההימור הטוב ביותר שלכם? תנו לזר היפהפה שלכם להיות מוקד השולחן, הרחק ממקור אור שמש ישיר, שיכול גם להשמיד את הרקפות שלכם לפני שסיימו את תפקידן בעולם. אה, והקערה החדשה ההיא שהזמנתם לפני חודשיים ובדיוק הגיעה בדואר, היא בהחלט יכולה להמתין בארון עוד שבוע מהיום, אחרי שהפרחים שלכם עשו את שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר