קייט מידלטון עושה זאת שוב בכחול מטריף

קייט מידלטון מהווה השראה עבור כולנו: בצניעות, בפשטות ובהסתפקות במועט - ומביאה זאת לידי ביטוי בכך שאינה חוששת להראות בפומבי שוב ושוב עם אותה מערכת לבוש, בדיוק כמו שעשתה בסופ"ש שחלף (אופנה)

שרי ברינר-שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם יש משהו שלמדנו על הסגנון של קייט מידלטון, זה שהיא חובבת טוויד (ואי אפשר לבוא אליה בטענות על כך). ראינו את הדוכסית מקיימברידג' לובשת פרטי טוויד לא מעט פעמים. למעשה, בשבוע שעבר שחזרה בת המלוכה בת ה-39 את אחד המועדפים עליה, שלא ראינו מאז שנת 2017.

ביום חמישי האחרון, האם לשלושה השתתפה בצ'אט וירטואלי עם צוות בית הספר "ריבון" בדרהאם, בריטניה, לכבוד שבוע המודעות לבריאות הנפש. במהלך שיחת הווידאו שיבחה את המורים שלקחו בה חלק על עבודתם הקשה במהלך התקופה הנוכחית וקראה לכולם "לשמור על עצמם".

היא אמרה לקבוצה, "אני כל כך נלהבת מכל העבודה שמורים בכל רחבי המדינה עושים. אתם עושים עבודה מדהימה ביותר - אתם חבל הצלה לכל כך הרבה משפחות שם בחוץ, אז כל הכבוד. אני יודעת שזה דורש הרבה מאד מאמץ, אנרגיה וסבלנות, אבל תודה ענקית לא רק על הזמן שלכם היום, אלא גם על העבודה הקשה שאתם עושים ביום יום עם הילדים שאתם שומרים עליהם".

לרגל האירוע, מידלטון נברה עמוק בארונה ושלפה, כאמור, את ז'קט הטוויד בגוון כחול רויאל שלה (אין ספק, הצבע המדויק למעמדה), השייך למותג הניו יורקי, "רבקה טיילור". היא שדרגה את האאוטפיט עם זוג עגילים זעירים המעוטרים באבני קריסטל. זוהי לא ההזדמנות הראשונה שראינו את ז'קט הטוויד הספציפי הזה - היא עטתה אותו לראשונה בשנת 2017, כאשר ביקרה בבית החולים לילדים אוולינה בלונדון.

אין מה לומר, אנו לגמרי בעד מחזור מלכותי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית