בשורה בכשרות מהודרת:

לראשונה גם לכם יש חטיף אנרגיה - קראנצ'&GO

בשורה משמחת לציבור שומרי הכשרות. לראשונה בשוק חטיפי האנרגיה, קראנצ'&GO- חטיפי אנרגיה משיבולת שועל מלאה ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית (צרכנות, מקודם)

טעמים עשירים שמספקים מענה הולם לאנשים שרוצים נשנוש טעים ומשביע (צילום: יח"צ)

מי שמביאה את הבשורה לשוק היא חברת טעמן, שעוקבת באדיקות אחר הצרכים של ציבור לקוחותיה. חברת טעמן, הידועה כחברה שמחוברת מאוד למגזר החרדי, זיהתה את הצורך בשוק ופיתחה סדרת חטיפי אנרגיה משיבולת שועל מלאה ב- 95 קלוריות בלבד ליחידה. חטיפי קראנצ'&GO מגיעים בשלושה טעמים: , שיבולת שועל מלאה עם שוקולד מריר, שיבולת שועל מלאה עם דבש ושיבולת שועל מלאה עם דבש וקינמון.

עד היום לא נמצא בשוק פתרון לאנשים המקפידים על כשרות מהודרת שמעוניינים לצרוך חטיפי אנרגיה משיבולת שועל מלאה. עכשיו, חברת טעמן מביאה את הבשורה ומאפשרת לכולם ליהנות מחטיף אנרגיה איכותי וטעים ובמספר קלוריות שישאיר אתכם רעננים ושבעים ללא נקיפות מצפון.

קראנצ'&GO חטיף איכותי, בטעמים עשירים שמספקים מענה הולם לאנשים שרוצים נשנוש טעים ומשביע. בין הארוחות, ליד כוס הקפה בבית, בדרך לעבודה או באמצע יום ארוך, קראנצ'&GO ייתכן לכם את המענה המושלם.

חברת טעמן מייבאת את המוצרים האיכותיים ביותר, מכל רחבי העולם, בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך הקפדה על כשרות מהודרת. לא בכדי מוצריה של חברת טעמן הם הבחירה הראשונה של מיליוני צרכנים נאמנים בארץ ובעולם, והחברה זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור החרדי שנהנה מהמגוון הרחב ומתשומת לב מובהקת לדרישות סל הצריכה המשפחתי.

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר