4 דברים שמורים רוצים שתפסיקו לעשות בזום של הילדים

קיבלתם פרק זמן מכובד להתרגל לכל העניין הזה של לימודים וירטואליים ואתם חושבים שהבנתם את הרעיון. אבל מורה שאיתה שוחחנו סיפרה לנו מהם הדברים שהיא רוצה שהורים יפסיקו לעשות תוך כדי (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

כאשר התוודעתם מקרוב למושג "חינוך ביתי", אי אז לפני מספר חודשים - והוספתם אותו לרשימת החובות ההוריות שלכם, חששתם שהוא "גדול עליכם". אבל כעת, לאחר שקיבלתם פרק זמן מכובד להתרגל לכל העניין הזה, די הבנתם את הרעיון... או לפחות כך אתם חושבים. שוחחנו עם מורה ירושלמית בבית ספר יסודי, כדי לשמוע ממנה מהם הדברים שהיא באמת (אבל באמת) רוצה שהורים יפסיקו לעשות תוך כדי הלמידה הוירטואלית של ילדיהם. הנה מה שהיה לה להגיד:

נותנים לתלמידים את התשובות

זו הייתה ללא ספק נקודת הלחץ הגדולה ביותר של המורה שלנו ועמיתותיה. הורים שלוחשים תשובות באוזן של ילדם או מחווים מחוץ למסך, הם לא רק מפריעים, אלא גם לא מקדמים למידה. ואם זה לא מספיק כדי לגרום לכם לשקול מחדש את מעשיכם, שימו לב למילים האלה: "האמינו לנו - תמיד נוכל לדעת מתי הורה נותן לילד שלו את התשובה..."

מדברים ברקע

בין אם אתם עוברים על רשימת המטלות שלכם להיום ("אחד מההורים של התלמידים שלי תמיד עושה את זה!"), שואלים את ילדכם מה הוא רוצה לארוחת צהריים או נוזפים באחיו, כל פטפוט ברקע בזמן השיעור מפריע לכל התלמידים. פשוט שתקו או המתינו עד להפסקה.

שואלים שאלות בזמן השיעור

בין אם יש לכם שאלה לגבי שיעורי הבית, לוחות הזמנים או סתם קושיות, אל תשאלו אותן בזמן השיעור. "יש שעות נפרדות לכך", אומרת המורה שלנו. "אם יש לכם חששות לגבי משימה כלשהי או לגבי ילדכם, אנא התקשרו בשעות הערב ואשמח לענות על שאלותיכם", היא מוסיפה. (וזה מובן מאליו שלעולם לא כדאי להתווכח עם המורה בזמן התנהלות השיעור ובעת שתלמידים אחרים נוכחים.)

לא לובשים בגדים

זה מובן מאליו, אבל כולם צריכים להיות לבושים במהלך השיעור. אבל גם אם הבעל שלכן אכן עובר ליד המסך בפיג'מה, פשוט התעלמו. "הפניית תשומת הלב אליו על ידי התנצלות רק מחמירה את המעשה!", היא אומרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר