הערב, ב'אולפן כיכר'

מה ריגש את ח"כ משה גפני באמצע הריאיון? • צפו

ח"כ משה גפני, התארח לראשונה באולפן 'כיכר השבת' לריאיון עם ישי כהן, והתייחס לכל הנושאים העומדים על סדר היום הציבורי והחרדי • הריאיון המלא - הערב בשעה 19:00 (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, התארח לראשונה באולפן 'כיכר השבת', לריאיון אחד על אחד עם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, והתייחס לכל הנושאים העומדים על סדר היום הציבורי והחרדי. הריאיון המלא ישודר הערב בשעה 19:00.

במהלך הריאיון, התייחס ח"כ גפני לסוגיית הנוער המתמודד, בעקבות נאומו המרגש בכנסת והמפגש עם אחד הנערים והוריו, כאשר התבונן במשך שניות ארוכות בתמונות מהמפגש שהוקרנו ב'אולפן', התרגש במיוחד.

"אני נפגשתי עם אותו אחד שעליו מדובר, שאמא שלו התקשרה אליי, נפגשנו עם ההורים", סיפר ח"כ גפני, "דיברתי עם ראש עיריית ירושלים וראש עיריית בני ברק, משקיעים בזה תקציבים לא קטנים וצריך להגדיל את זה, לאפשר להם מסגרות שהמסגרות האלה מתאימות לנוער כזה שמכונה 'נוער נושר', אבל צריך לטפל בעניין הזה. 'נוער מתמודד', תקרא לזה איך שאתה רוצה - זה זה.

"אנחנו מחויבים. אני, כנציג ציבור, וגם חבריי ביהדות התורה, אנחנו מחויבים גם לעולם התורה, גם לחרדים העובדים, גם לחרדים שמכנים אותם מודרניים, גם לנוער נושר, גם לאנשים רבים, אנחנו עוסקים גם בציבור שהוא ציבור מסורתי, על זה נבחרתי, לא לדאוג לעצמי אלא לדאוג לציבור הזה - ובוודאי לנוער נושר שהמחויבות עלינו, גם ברשויות החרדיות, וגם חברי הכנסת ביהדות התורה, אנחנו מחויבים, ונפעל ונעשה את זה הכי טוב האפשרי".

הריאיון המלא, כאמור, ישודר הערב בשעה 19:00, כאן ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר