יש דרך לעשות זאת: חוק מספר 1 לענידת שעון כמו שצריך

השעון השחוק שמעטר את ידכם עוד משנת 2000 דורש החלפה? שימו לב לטעות הפופולרית ביותר שאנשים עושים ברכישת שעון חדש - ויפה שעה אחת קודם (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

אז החלטתם להפסיק להסתמך על הטלפון הנייד, כדי לבדוק מה השעה בכל זמן נתון. או שאולי אתם רק זקוקים להחלפת השעון השחוק שמעטר את ידכם עוד משנת 2000. בכל מקרה שלא יהיה, יש לנו כלל עיקרי אחד בכל הנוגע למציאת השעון הנכון. שימו לב:

פני השעון צריכים להיות בגודל שאינו עולה על שני שליש מרוחב ​​היד.

כן, אנחנו יודעים, שעונים גדולים מדי הם טרנדיים ו'גבריים' והם נראים כל כך טוב בחלון הראווה ועל החברים שלכם. אבל אנו מניחים שאתם רוצים שהאביזר הזה יראה פרופורציונלי עליכם.

חוק זה חל על לוחיות שעון מכל הצורות - מרובעות, מלבניות או עגולות. עם זאת, אם אתם עדיין משתוקקים ללכת על המראה הבומבסטי, היצמדו לצורות עגולות.

בנוסף, כדאי לדעת שרצועות עור ובד נראות דקות יותר מרצועות מתכת. אז יתכן שתגלו שהחלפת הרצועה היא כל מה שנדרש מכם כדי שהדברים ייראו מאוזנים יותר על היד שלכם.

יש לכם יד צרה וכף יד קטנת מימדים? לוחיות שעון בגודל בינוני (בקוטר 32 עד 36 מ"מ בקירוב) כנראה יעבדו הכי טוב בשבילכם. אבל אם יש לכם יד רחבה יותר, קדימה, בחרו בסגנונות הגדולים יותר. אתם יכולים להתמודד עם זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר