מצבה קשה

ילדה בת 11 עם קורונה: "לא יכולה לנשום לבד"

מחלה של מבוגרים? בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים כעת 9 ילדים עם קורונה במצב קשה • אביה של ילדה בת 11 פונה לציבור: 'תראו את המצב שהילדה שלי הגיעה אליו' (ארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לא מחלה של מבוגרים בלבד: במחלקות הקורונה הייעודיות בבתי החולים השונים ברחבי הארץ, מאושפזים 9 ילדים במצב קשה אחרי שחלו בנגיף הקורונה.

בחדשות 12 ראיינו את רועי, אבא של ילדה בת 11 המאושפזת בבית החולים קפלן, לשם הובהלה אחרי שחלה החמרה במצבה והיא לא הצליחה לנשום.

האבא סיפר, "בסביבות שלוש בלילה ביום שישי שמעתי צעקה: 'אבא אני נחנקת'. מד הסטורציה הראה שהחמצן שלה עומד על 78, נתון נמוך מאוד".

"מיד הזעקתי אמבולנס שלקח אותה לבית החולים קפלן ושם נאמר לנו שהיא סובלת מדלקת ריאות מפושטת בעקבות סיבוכי נגיף הקורונה".

הוא הוסיף: "המצב היה ממש לא טוב אבל הבוקר חל שיפור במצבה ואנחנו עם הפנים קדימה. לכל מי שטוען שילדים לא חולים במצב קשה בקורונה אני אומר - תראו את המצב שהילדה שלי הגיעה אליו, היא לא הייתה יכולה לנשום לבד, אפילו לא לזמן קצר".

ד"ר אלי שפירו, מנהל טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי קפלן, מסר: "במחלקת טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי קפלן מאושפזת כעת ילדה בת 11 שחלתה בקורונה ומצבה מוגדר קשה. היא זקוקה להנשמה לא חודרנית, וצוות היחידה מעניק לה טיפול מסור הכולל טיפול תוך ורידי שמקובל במצבים אלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר