חשש ממסיבות

היום: הממשלה תכריע על עוצר בחג הפורים

שרי הממשלה יתכנסו הערב להכריע בבקשת בכירי משרד הבריאות להטיל עוצר לילי בכל ימי חג הפורים, מחשש למסיבות שיובילו להתפרצות מחודשת של נגיף הקורונה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הממשלה תתכנס הערב (שלישי) בשעה 17:30 בכדי להכריע האם להטיל עוצר לילי בימי חג הפורים בסוף השבוע הקרוב, מחשש לקיום מסיבות ברחבי הארץ, מה שעלול להוביל להתפרצות מחודשת של נגיף הקורונה בישראל.

במשרד הבריאות דורשים עוצר לילי מידי לילה בימי חמישי, שישי ומוצ"ש, מהשעה 20:00 בערב ועד לשעה 05:00 בבוקר.

בנוסף לעוצר הלילי, מבקש משרד הבריאות לצמצם משמעותית את התחבורה הציבורית ולאסור על מעבר בין ערים במהלך ימי הפורים.

שר הבריאות יולי אדלשטיין, הדגיש אמש כי כוונת הממשלה היא להכריז על עוצר לילי בחג פורים הקרוב, בעקבות החשש הגדול ממסיבות המוניות והתקהלויות נרחבות במהלך החג.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי: "בפורים בשנה שעברה - הייתה עליה אדירה בהדבקה ואנחנו לא רוצים לראות אותה חוזרת. צריך לעשות הכל כדי למנוע זאת ולעבור את חג הפורים בשלום. השאננות יכולה להרוג ואנחנו חייבים להגיב מהר. נכין מתווה הגבלות לפורים כדי למנוע עלייה בתחלואה".

שר הבריאות אדלשטיין חיזק את דברי נתניהו בישיבת הממשלה והוסיף: "אני יודע שלפחות שבעים אחוזים, לא שומרים על בידוד ביתי. אתמול ועדת החוקה סירבה להאריך את הבידוד במלונית. משרד הבריאות מנסה להגיע למעקב דיגיטלי אחרי ביצוע בידוד בבית. בשפה יפה, עולים מכך קשיים משפטיים. גם אם נלך לחקיקה, זה יהיה בעייתי מאוד מבחינה משפטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר