לקראת העוצר הלילי

הלילה ב'ברזילי': 3 יולדות ושני ילדים - אושפזו עם 'קורונה'

שישה מאושפזים חדשים עם 'קורונה' נקלטו הלילה ב'ברזילי' - כולם צעירים; צעיר בן 25, שני ילדים, האחת בת 13, והשני בן 11, שלפי בית החולים "אושפז עם סיכון גבוה" - ושלוש יולדות (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

לקראת העוצר הלילי עליו החליטה הממשלה בימי חג הפורים, הלילה (רביעי) בבית החולים 'ברזילי' באשקלון, אושפזו שישה חולי קורונה חדשים, כולם צעירים.

בין המאושפזים צעיר בן 25, ושני ילדים - האחת בת 13, והשני בן 11, שלפי בית החולים "אושפז עם סיכון גבוה".

בנוסף, אושפזו בבית החולים שלוש יולדות: יולדת בת 35 בשבוע 34; יולדת בת 19 בשבוע 40 ויולדת בת 25 בשבוע 37.

בבית החולים מאושפזים הבוקר 51 חולי קורונה, 4 בטיפול נמרץ, ילד בטיפול נמרץ ילדים, 2 נשים בסיכון גבוה לפני לידה, ו-2 יולדות מאומתות בלידה פעילה.

אמש, אישרו שרי הממשלה - פה אחד, את הטלת העוצר הלילי למשך שלושה ימים - מיום חמישי ועד ראשון, בין השעות 20:30 בלילה עד 5:00 בבוקר, במתכונת הסגר השלישי.

בשעות העוצר הלילי, יחול איסור לצאת מהבית למרחק של יותר מ-1,000 מטר, או לשהות בבתים של אנשים אחרים, וזאת במטרה למנוע מסיבות והתקהלויות.

בשעות אלו, ככל הנראה, התחבורה הציבורית הבינעירונית לא תפעל או תצומצם ל-50%, וההחלטה תתקבל על-ידי שרת התחבורה שתקבע את מגבלת התחבורה הציבורית.

בהודעת הממשלה נאמר כי "למען הסר ספק, יודגש כי לאורך כל שעות היום אין לקיים אירועים החורגים מהתקנות בעניין התקהלויות (10 אנשים במרחב סגור ו-20 אנשים במרחב פתוח), ובכלל זאת אין לקיים תהלוכות ״עדלאידע", כינוסים, מופעים וכיוצ"ב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר