למרות ההארכה

פיילוט: המלוניות יוחלפו באזיק האלקטרוני

שר הבריאות אדלשטיין ויו"ר ועדת החוקה ח"כ אשר, כי לצד הארכת הבידוד במלוניות לתקופה מוגבלת, יוחל בפיילוט מיידי לפיקוח על בידוד ביתי באמצעות צמיד דיגיטלי (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: משטרת ישראל מז"פ )

בהודעה משותפת לשר הבריאות יולי אדלשטיין ויו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר נמסר כי מתוך רצון להסדיר חלופות בידוד יעילות יותר לבאים לארץ ומתוך כוונה לצמצם את הפגיעה בזכויות הפרט, סיכמו שר הבריאות ויו"ר ועדת החוקה, כי לצד הארכת הבידוד במלוניות לתקופה מוגבלת, יוחל בפיילוט מיידי לפיקוח על בידוד ביתי באמצעות צמיד דיגיטלי.

במקביל, נמסר כי תקודם חקיקה מיידית בשבוע הקרוב שתאפשר גם את הרחבת הפיילוט וגם את הפעלתן של חלופות פיקוח נוספות שייתרו את הצורך במלוניות הבידוד.

כזכור, ע"פ הסיכום בין נתניהו ואשר, משרד הבריאות התחייב למצוא חלופות שתאשרנה לשבים ארצה להיות מבודדי בית, תוך פיקוח ויצירת גורם אכיפה יעיל. אך עד אז, חובת השהייה במלונית תימשך.

במהלך ישיבת הממשלה בה הוחלט על הסגר הלילי בפורים, זעם ראש הממשלה על אי הארכת חובת הבידוד במלונית. "זאת שערורייה, אין מילה אחרת על חוסר האחריות הזאת", אמר.

"אני מעלה את זה כי אין שום הצדקה רציונלית לדבר הזה. צמצמנו את המספרים, אין ברירה. לא ניתן למוטציות להגיע לכאן. לא ניתן. אנחנו נסיים פה את הישיבה ונקיים מיד שיחה - אני ויולי ושרון (הד"ר שרון אלרעי פרייס) עם ח"כ יעקב אשר ואני מבקש את תמיכת כל שרי הממשלה", אמר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר