מבצע פורים

איזה מסר חסידי ביקש פרויקטור הקורונה להפיץ?

'מבצע פורים' של חב"ד יוצא לדרך. יריית הפתיחה: הצוות הרפואי במחלקות הקורונה קיבלו שי תורני מיוחד: ספר חדש המנגיש את תורת הרבי, בהתאמה למעגל החיים היהודי (חסידים)

(צילומים: באדיבות צעירי חב"ד)

מבצע פורים תשפ"א של חב"ד יוצא לדרך. במבצע מיוחד חילקו שלוחי הרבי מליובאוויטש בבתי הרפואה, את הספר 'חכמה יומית' מדברי הרבי, לצוות הרפואי במחלקות הקורונה ולאנשי מערכת הבריאות, זאת כהוקרה על פועלם הרב בחזית המאבק בנגיף הקורונה ולעידוד בהמשך העשייה והנתינה.

את העותק הראשון של הספר קיבל 'פרויקטור הקורונה' פרופ' נחמן אש. "הרבי אמר שהמגילה זה נס המלובש בטבע", אמר לו השליח הרב לוי מנדלזון והוסיף כי "גם החיסונים זה נס שהשם שלח לנו, באמצעות המדע ואנשי הרפואה, במטרה למגר את הנגיף". הפרויקטור התלהב מהמסר וביקש להפיצו בכל מקום אליו מגיעים השלוחים "כדי שאנשים ילכו להתחסן", כלשונו.

הספר 'חכמה יומית', שיצא לאור במקור בשפה האנגלית על ידי השליח הרב שלמה קונין מבית חב"ד בקליפורניה, מורכב מקטעים-קטעים מתורת הרבי, המותאמים לכל יום ולחלק היומי בחומש הנלמד בו. המסרים בספר, הרלוונטיים לכל אדם בחייו היום יומיים, עובדו לשפה העכשווית כדי להקל על כל המעוניין ללמוד ולהבין אותם, בידי עורך המהדורה העברית הרב אסי שפיגל.

לצד החלוקה לצוותי הרפואה, הודפסה מהדורה מיוחדת ומסובסדת לכלל שלוחי חב"ד ברחבי הארץ, כדי שיוכלו להעניק את הספר לכל מי שחפץ להכיר טוב יותר את תורתו של הרבי וללכת בדרכיו.

"הספר ובו תורת הרבי, המונגשת לכל אחד ואחת, מאפשר לקיים השנה בהידור את 'אורה זו תורה'", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "למרות האתגרים הרבים, רואים בחוש איך מבצעי הקודש של הרבי מקבלים תנופה בכל פעם מחדש בהתלהבות מחודשת של השלוחים המסורים".

המיזם המיוחד, הינו יריית הפתיחה ל'מבצע פורים', במסגרתו כאלף שלוחי חב"ד בישראל יעניקו משלוחי מנות למאות אלפים, לצד מוקדי קריאות מגילה והפצת שמחת החג. הפעילות תתבצע לפי קטגוריות ייעודיות באוכלוסייה, מגזרי עולים, משפחות נפגעות טרור, קשישים, מבודדים, מאושפזים, ועמך בית ישראל בכל מקומות מושבותיהם, על פי הנחיות משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר