נפלאות בפרשה

"למשיח יש קצב אחר משלנו והוא יגיע בדיוק כשלא נצפה"

לכבוד שביעי של פסח וכהכנה נשית ראויה לסעודתו של מלך המשיח, ארחנו השבוע את אודליה ביטון, מפיקה של קבוצת נשים לא קונבנציונלית בשם "עלמות תופפות", ששרות על אהבת ישראל (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

ההפטרה בשביעי של פסח מספרת על מלך המשיח: "ויצא חוטר מגזע ישי...״ ומתארת מעלותיו של משיח ומצב העולם בימיו: "וגר זאב עם כבש...".

בסוף שביעי של פסח אוכלים סעודת משיח כמנהג הבעש"ט, מנהג שהתפרסם ברוב תפוצות ישראל. השנה נאכל בסעודה שלישית מצה ונשתה 4 כוסות יין ונבקש על הגאולה העתידה.

הכוס האחת כנגד "והוצאתי", הכוס השניה כנגד "והצלתי", הכוס השלישית כנגד "וגאלתי" והכוס הרביעית כנגד "ולקחתי" ונתפלל שה׳ יעשה לנו נס ויקרע לנו את הים ומשיח יבוא ויגאל אותנו בקרוב!

לכבוד שביעי של פסח וכהכנה נשית ראויה לסעודתו של מלך המשיח, אנחנו מארחות השבוע את אודליה ביטון, אמא לשלושה בנים ובת מקסימים. בבעלותה יקב בצפת, בו היא אוהבת לארח, מפיקה של קבוצת נשים הקרויה בשם "עלמות תופפות".

אודליה נתנה לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של קבוצת הנשים השמחות ושרות על אחדות ואהבת ישראל.

שאלנו אותה מה היא עושה כשאין לה מצב רוח להרים את עצמה, לשמוח ולשמח. דיברנו על הכוח הגאולתי של נשים ואיך הן תורמות אחת לשניה ולסיום, אתגרנו אותה בשאלה: "האם לא נפלה רוחך מכך שערב פסח שעבר כמעט כמעט בא משיח והנה עברנו עוד שנה בלעדיו?!"

מודות. לתשובה המפתיעה שלה לא ציפינו.

הכותבת היא מנטורית ברוח יהודית, נשיאת נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר