איך מתמודדים עם ערימות של כביסה? 7 פתרונות מעולים

כך תבצעו חיסול ממוקד להררי הכביסה שכבר גולשים מהסל ומכסים לכם את הרצפה - מצב לא אידאלי בהחלט. למשל, לעצב מחדש את אזור הכביסה ולא לשלוח אוטומטית כל בגד לכביסה (ניקיון וארגון, בית)

טובעים בכביסה? אל תתייאשו (צילום: shutterstock)

בין אם אתם רווקים, זוג או הורים לשיירה מבורכת, יתכן מאוד שעניין הכביסה בחייכם אינו פתור ואיכשהו אתם מצליחים לאגור ערמות של בגדים לפני שאתם מתעשתים, ממיינים אותם ומתחילים לשגר למכונה.

זהו מאבק אמיתי שחולקים יותר מדי אנשים ברחבי הגלובוס - ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הנה 5 טיפים מעולים להתמודדות עם ערימות הבגדים וכיצד להימנע ממראה מייאש של מצבורי כביסה מלוכלכת ברחבי הבית:

1. הגדירו אזור ספציפי לכביסה
גם ללא חדר כביסה ייעודי, תוכלו פשוט להגדיר שטח מסוים בבית בו תרכזו את הבגדים המלוכלכים.

2. מיינו מראש את הבגדים
השתמשו בכמה סלי כביסה או בסל כביסה מחולק לסוגים שונים של בגדים, ומיינו אותם מלכתחילה לכהים, לבנים, הרתחה וכו'. כך תחסכו זמן יקר על מיון הבגדים.

3. אל תוותרו על הכיף
הוסיפו טאצ' עיצובי לאזור הכביסה או לחדר הכביסה בעזרת טפטים, עציצים, תמונות יפות - וכל דבר שיגרום ללב שלכם לנתר מאושר שתתקרבו לאזור הכביסה, מה שיגרור תגובה פבלובית חיובית למראה הבגדים שמחכים לכביסה.

4. קבעו מי אחראי על הכביסה בבית
אחריות שווה התחייבות וכך אתם כבר בחצי הדרך להבטיח שהבגדים יכובסו בזמן ולא יערמו זה על זה למשך שבועות.

5. קבעו לוח זמנים - והתחייבו אליו
החליטו על יום אחד בשבוע שבו אתם מתחייבים לכבס לפחות מכונה אחת. אם מדובר על צבירת ערימות בגדים רציניות בכל יום, התחייבו לפחות ליומיים כאלה בשבוע שיוגדרו אצלכם "יום כביסה". וכן, אנחנו יודעים שבבתים מסוימים צריך לקבוע "שעת כביסה" יומית - ואנחנו מעריצים אתכם על זה.

6. טפלו במהירות בכתמים
הבגד הוכתם? טפלו בכתם במקום. מלבד העובדה שתמנעו צבירת כביסה, כך גם תוודאו שהכתם אכן ייעלם ולא יתפס בבד לנצח.

7. מצד שני, לא כל בגד חייב להגיע לכביסה
מטורף ככל שזה ישמע, אם המכנסיים שהרגע הוצאתם מהארון התלכלכו - נסו קודם להתמודד עם הכתם נקודתית. ככל שבגד עובר יותר כביסות, כך תוחלת החיים שלו פוחתת וחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר