נחטף מהמדפים: אפרת ברזל השיקה ספר חדש

אפרת ברזל, מרצה ויועצת רגשית, הכותבת מזה שנים את הטור האישי "כור הברזל" במגזין הנשים 'קטיפה' • כעת היא משיקה ספר חדש המביט אל תוך נבכי נפש האדם ועוסק בין היתר בפחדים ובדאגות שלנו ובדברים שלא תמיד נעים לנו לשוחח עליהם…

בשיתוף אפרת ברזל | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אין כמעט אשה חרדית שצורכת תרבות מגזרית, שאינה מכירה את פועלה של אפרת ברזל. אפרת הפכה לקול מוכר בבתים רבים בישראל בהגשת התכנית 'עומקא דליבא' ברדיו קול חי והטור הקבוע שלה במגזין קטיפה של עיתון 'יתד נאמן', הפך לאחד מהטורים הפופולרים ביותר בעיתון.

כעת היא מכנסת את מיטב התובנות שהתחדדו אצלה במשך שנים לתוך ספר אחד שנקרא - 'ממש'. ברזל לוקחת את הקוראים למסע רגשי עמוק הנוגע במכחול עדין בגעגועי הנפש שלנו, בחברוּת, בפגיעוּת, בחולשות, בקבלת ביקורת והכאבים שהיא משאירה.

הספר עוסק בין היתר בקונפליקטים המלווים את חיינו, ביחסים בין חרדים לחילונים, בשבת, בתשובה, בתפילה ובאמונה.

הספר מלמד אותנו כיצד יש להתייחס לחולשות המצויות אצל כל אדם ומדבר על ביטחון עצמי וחוסר ממנו, בחוויית ההורות, בקרבה לילדים שלנו, למתבגרים שלנו, לנשואים, לעצמנו ולבורא עולם.

מיד בהיוודע דבר הוצאת הספר, נשים רבות עטו לרכוש אותו ורבות מעידות כי הוא מחולל שינוי פנימי רגשי ועמוק, לא במובן המוכר של הוראות הפעלה או עשי ככה או ככה, אלא מתוך אמונה שכשאדם מתחבר אל עומק פשוט בתוכו, מרשה לעצמו להוריד דמעה, ומדבר בבהירות את רגשותיו - קודם כל לעצמו ומשם אל אוהביו, אל סובביו, משהו משתנה בנו. דברים שהיו תקועים, נפתחים. אוויר חדש נושב ברעננות מרפאה.

זהו ספרה השני של אפרת ברזל, לאחר הוצאת רב המכר 'כל כך'.

מאפרת ברזל נמסר: "אני מאושרת מהפידבקים החיוביים ומהתגובות הנלהבות. שמחה שהספר הצליח לגעת בכל כך הרבה אנשים ולקלוע למטרה לשמה הוצאתי אותו. כנראה שמשהו קורה לך כשאתה קורא בספר שבו המילים מונחות ישירות אל תוך העולמות הרגשיים, אל מאחורי הקלעים של עצמנו".

את הספר ניתן להשיג בכל חנויות וספרים.

לרכישה מיידית לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית