'ניוזוויק: "מעיני הישועה" במקום השביעי

מחקר בינלאומי שהתפרסם בימים האחרונים בעיתון היוקרתי 'ניוזוויק' מציב את המרכז הרפואי מעיני הישועה במקום השביעי בישראל ברשימת בתי החולים הטובים ביותר בעולם, ובמקום הראשון בישראל בקרב בתי החולים שאינם מרכזי-על • ד"ר טקס-מנובה, המנהלת הרפואית של בית החולים: "בשגרה, וביתר שאת בשנת הקורונה, מעיני הישועה הוכיח שוב את המקצועיות הבלתי מתפשרת של הצוות" (בריאות)

(צילום: יח"צ)

המאמץ משתלם. בית החולים 'מעיני הישועה' זכה השבוע לגושפנקא בינלאומית. במחקר שערך המגזין הנחשב 'ניוזוויק' נסקרו בתי החולים "הטובים בעולם" זו השנה השלישית ומעיני הישועה, כן. בית החולים בבני ברק, דורג במקום השביעי בקרב בתי החולים הטובים ביותר בישראל. ההישג גדול הרבה יותר כאשר מציבים אותו בקטגוריה "בתי חולים שאינם מרכזי על". שם הוא מוצב במקום הראשון עם הציון הטוב ביותר בישראל.

כאילו לא די בכך, מחברי המחקר הסבירו כי השנה האחרונה דרשה מבתי החולים מאמץ גדול בהרבה בשל מגיפת הקורונה והשלכותיה על המרכזים הרפואיים. כלומר, למרות הקשיים האובייקטיביים של השנה האחרונה, מעיני הישועה ממוצב גבוה מאוד בדירוג בתי החולים הטובים בעולם. כאמור, המחקר נערך על ידי 'ניוזוויק' באמצעות חברה בינלאומית שבדקה את מקצועיות הרופאים, את הטכנולוגיה הרפואית ואת רמת צוותי הסיעוד בבתי חולים במדינות רבות בעולם כמו ארצות הברית ובריטניה, ואף גרמניה וקנדה שלהן מערכות בריאות מובילות בעולם.

במעיני הישועה אמרו בעקבות הפרסום כי "שילוב של מקצוענות ונשמה, רפואה איכותית וצוות מסור זיכה את המרכז הרפואי בדירוג המכובד" והוסיפו כי ימשיכו לעשות הכל עבור ציבור המטופלים גם בעתיד תוך שאיפה להמשיך ולטפס במעלה סולם הדירוג. "מעשים טובים מביאים תוצאות מצוינות", אמרה ד"ר דורית טקס-מנובה, המנהלת הרפואית של בית החולים. מנובה אמרה עוד: "בשגרה, וביתר שאת בשנת הקורונה, הוכיח מעיני הישועה פעם נוספת את המקצועיות הבלתי מתפשרת והרוח הייחודית של הצוות שבאה לידי ביטוי גם בעיתות משבר. נשמח להמשיך ולהעניק לציבור בישראל רפואה מיטבית ושירות מכל הלב והנשמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר