"הישג משמעותי"

ישראל ורוסיה חתמו על מגוון שיתופי פעולה

השרים לביטחון פנים של ישראל ורוסיה, חתמו היום באמצעות ה'זום', על מגוון שיתופי פעולה בין שתי המדינות במגוון רחב של תחומי ביטחון הפנים ואכיפת חוק • 'הישג משמעותי' (ארץ)

אוחנה (קרדיט: "בנוביץ' תקשורת - משה חרמון")

שנים של מגעים: ישראל ורוסיה חתמו היום (רביעי) על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בנושאי ביטחון פנים, מי שחתם על ההסכם, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה אמר: "הישג דיפלומטי משמעותי"

המגעים החלו כבר בשנת 2013, במטרה לקדם הסכם מעודכן בין הממשלות, אשר הגיעו לסיומם היום, וזאת לאחר עבודה מאומצת ורצון טוב של הצדדים. תוקפו של ההסכם חל מיידית עם החתימה הרשמית של הצדדים.

מזכר ההבנות בין ישראל לרוסיה יביא לקידומם של שיתופי פעולה במגוון רחב של תחומי ביטחון הפנים ואכיפת חוק ובהם: מאבק בעבירות אלימות נגד חיי אדם, מאבק בטרור ומימון טרור, סיכול פשיעה כלכלית, מאבק בסחר בלתי חוקי באמל"ח, זיהוי גופות לא מזוהות, פשעים הקשורים להגירה בלתי חוקית ועוד.

השר אוחנה אמר:"מדובר בהישג דיפלומטי משמעותי שיביא לשיפור הביטחון האישי של אזרחי ישראל ורוסיה ויחזק את הקשר בין המדינות. אני מודה למקבילי הרוסי, השר ולדימיר קולוקולצב, על קידום ההסכם המוסיף נדבך חשוב ליחסים הבילטרליים בין מדינותינו, לצוותים המקצועיים במשרד לביטחון הפנים ולכל העוסקים במלאכה משני הצדדים אשר סייעו להביא אותנו להישג זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר