חצי כוס יין: הטריק שיעזור לכם לתקשר יותר טוב כזוג

תקשורת הנוגעת רק לניהול הלוגיסטיקה של החיים לא מובילה לחיי נישואים מאושרים. אז המטפל שלנו הציע רעיון מהפכני שיכול פשוט להציל את הזוגיות: טריק חצי כוס היין. מהו בדיוק? (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם היינו עורכים רשימת מטלות לפי סדר חשיבותן, בכנות, היא היתה נראית בערך כך: ילדים, עבודה, אוכל, שינה, נישואים. כן, זה מובן מאליו, אך הצבת מערכת היחסים שלכם בתחתית אותה רשימה לעולם לא מובילה למקום טוב. ובכל זאת, מה אתם עושים כששניכם מצויים בתקופה עמוסה, עד שמרגישים ברי מזל אם מצליחים למצוא 30 דקות זוגיות לדון באסטרטגיית הגמילה של הקטן שלכם? ככל הנראה, ממשיכים כרגיל.

אבל הנה העניין: מחסור בתקשורת - או תקשורת הנוגעת רק לניהול הלוגיסטיקה של החיים - לא מובילה לנישואים מאושרים. עם זאת, יש עדיין כביסה ומיסים לטפל בהם, ארוחות להכין ועבודה שלמרבה הצער מטפטפת לשעות הערב.
אז בדקנו עם המטפל שלנו איך נוכל למצוא דרך לשבת עם בן הזוג ולהתעניין בו באמת פעם ביום, כששנינו עומדים מול גירעון זמן מתמשך. הוא הציע את מה שהתברר כרעיון מהפכני שיכול פשוט להציל את חיי הנישואין. הכירו את טריק חצי כוס היין.

בנסיבות רגילות, הזמן שיש לאחר שהילדים הולכים לישון הוא יקר - מהווה רגע להתכנסות, להתעדכנות אחד בשניה ולשחרור לחץ. אך כרגע, הוא מרגיש יותר כמו הזדמנות שלנו לארגן מחדש את ים המשימות שלנו שנפלו בין הכיסאות במהלך היום.

אבל קביעת עת ללגימת חצי כוס יין היא דרך מצוינת לתעדף את הזמן המשותף כזוג, מספר לילות בשבוע, מבלי לפספס את המטלות העומדות לפנינו. טריק חצי כוס היין מתבסס על הרעיון שתעבירו את פרק הזמן שנדרש כדי לסיים חצי כוס יין (10-15 דקות - אם אתם מתענגים עליה) תוך התמקדות אחד בשניה, ללא פטפוט לוגיסטי מיותר. קצר, אך עדיין כולל את הקונוטציה של מנוחה ביחד ואידיאלי ללילות בהם אינכם יכולים לתת דבר נוסף.

בהתחלה היינו סקפטיים לגבי העניין, אבל הצלחנו להפוך את זה לטקס של לילות עמוסים במיוחד וזה כל כך מהנה. ראשית, אנו לוקחים רגע להשתהות יחדיו, להתעניין ביום שעבר על הפרטנר שלנו וכמובן, תוספת של יין מיד מרגיעה את שנינו. הוא הוביל להתעדכנויות קצרות ואף לשיחות נפש. כשנגמרת חצי כוס היין, אנו שבים לדברים שעלינו לבצע. (איננו יודעים מה אתכם, אבל חצי כוס עושה את כל ההבדל בכל מה שקשור לעייפות - כוס מלאה והתשישות של השנה הזו מכה בנו כמו טון לבנים.)

כמובן שסופי השבוע מאפשרים זמן רב יותר לבלות ולהתחבר, אך בסך הכל, פיתרון זה סיפק דרך מהנה ומהירה להשקיע בזוגיות שלנו באמצע השבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר