טרור הבלונים

שבע שריפות הוצתו היום באזור עוטף עזה

כוחות הכיבוי וההצלה, כיבו היום לפחות שבע שריפות באזור עוטף עזה. על פי חוקרי השריפות הגורם לדלקות הם שוב בלונים מרצועת עזה שמופרחים כדי לגרום לשריפות (בארץ)

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

טרור הבלונים חוזר? לאחר כחצי שנה שקטה, ייתכן רק בגלל החורף והרוחות, לא פחות מ-7 שריפות פרצו היום (חמישי) בשטח המועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. ב"ה כל השריפות פרצו בשטחים פתוחים ולא היוו סיכון ליישובי המועצה.

חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע, כי הן נגרמו מבלוני תבערה. עובדי ויערני קק״ל באזור הנגב המערבי דווחו כי 6 מתוך 7 השריפות פרצו בשני מוקדים ביערות עוטף עזה - שתיים ביער בארי ועוד ארבע ביער כיסופים.

כוחות הכיבוי וההצלה פעלו לצד עובדי קק"ל, צה"ל ואנשי הביטחון של מועצה אזורית אשכול לכיבוי מוקדי השריפה עד להשגת שליטה מלאה על כל המוקדים. לא היו נפגעים, אך נזק קל נגרם לשדה חיטה.

מכב"ה נמסר, כי "עבודת ההכנה של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום לקראת הקיץ בשיתוף קק"ל רט"ג והישובים וההיערכות של מחוז דרום מנעו את התפשטות השריפה וסייעו בהשגת שליטה מהירה. שיתוף הפעולה המלא בין כלל הכוחות בנוסף לפריסה מיטבית בשטח מאפשרים שליטה מהירה ובלימת התפשטות האש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר