הסטייליסטית מירי ביילין מסדרת לכן 'לוק' לחגים

עונת החגים המתקרבת דורשת מאיתנו התארגנות מחודשת. מירי ביילין עושה לכן סטיילינג

מירי ביילין | כיכר השבת |
"איך על כל אחת זה נראה אחרת". מכירות את זה? אנחנו יכולות לראות את אותו פריט הלבוש, בדיוק באותה גזרה ובאותו הצבע, מאותה החנות ועל כל אחת הוא יראה לגמרי שונה.

לאחת זה יחמיא, לשנייה פחות. על אחת זה יראה אלגנטי ועל השנייה ממש ספורטיבי. כל אחת תלבש אותו בסגנון שלה.

לפעמים גם התקציב משפיע כך שהפריטים מסביב יהפכו את ה'לוק' ליקר או לזול יותר. אל תשכחי שלגזרה יש כאן תפקיד חשוב. לכל אחת גזרה משלה, שונה לגמרי מחברתה. לא תמיד מה שנראה טוב על החברה מחמיא גם לי.

פרמטר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא הגיל. כן, מה שמתאים לנערה בת 15 לא מתאים לאישה בת 40 וכן ההפך. זה לא מכובד ובד"כ גם לא מחמיא.

מה שבטוח שהמשותף לכולן הוא הרצון להראות במיטבנו. כך אנחנו מרגישות טוב עם עצמנו, מקרינות זאת החוצה, הסביבה מתייחסת בהתאם וכל היום נראה אחרת.

לאחת זה יחמיא, לשנייה פחות. על אחת זה יראה אלגנטי ועל השנייה ממש ספורטיבי. כל אחת תלבש אותו בסגנון שלה.,לפעמים גם התקציב משפיע כך שהפריטים מסביב יהפכו את ה'לוק' ליקר או לזול יותר. אל תשכחי שלגזרה יש כאן תפקיד חשוב. לכל אחת גזרה משלה, שונה לגמרי מחברתה. לא תמיד מה שנראה טוב על החברה מחמיא גם לי.,פרמטר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא הגיל. כן, מה שמתאים לנערה בת 15 לא מתאים לאישה בת 40 וכן ההפך. זה לא מכובד ובד"כ גם לא מחמיא.,מה שבטוח שהמשותף לכולן הוא הרצון להראות במיטבנו. כך אנחנו מרגישות טוב עם עצמנו, מקרינות זאת החוצה, הסביבה מתייחסת בהתאם וכל היום נראה אחרת.,,,,הנושא מעסיק אותנו בעיקר עכשיו כשהחגים כבר בפתח ואיתם התפילות בבית הכנסת, האורחים או המארחים. גם הגינה בחוץ מחכה שנצא אליה עם הילדים. ולכל אותם מקומות אנחנו צריכות להתלבש חגיגי. כל אחת גם אם לא תאמר זאת בקול רוצה לגוון. אפילו קצת.,לא לכל תפילה משהו אחר אבל לא אותו הדבר כל כך הרבה פעמים ומה לעשות שרובנו לא נולדנו עם מיליונים בבנק ולא קבלנו איזו ירושה כבדה. כך שזה דורש מאתנו להיות יצירתיים וזה מקסים.,אם אמרנו שאותו פריט לבוש נראה על כל אחת אחרת. גם עלינו אותו פריט יכול להראות משהו אחד בברית ואחרת לגמרי בעבודה. עם השילובים השונים נשיג את הגיוון. רוצות להיות גם 'טרנדיות' אין בעיה.,אז מהו הטריק –שנוכל לגוון ולהיות טרנדים בלי לשדוד בנק?,הפריט הקלסי- הוא שם המשחק,– לקנות כמה פריטי לבוש קלסיים. כאלו שיתאימו כמעט לכל דבר ובעיקר לכל עונה. היום, מחר ובעוד עשר שנים. אותם לשלב עם משהו טרנדי. כך כל ה'לוק' הופך לעכשווי ואת בעניינים.,איך נזהה את אותו 'פריט קלאסי'- זה שייתן אופציה רחבה לשילובים רבים?,- גזרה נקיה. עם חיתוכים פשוטים לא יותר מדי מתוחכמים.,- גזרה לא הדוקה מדי או לא משוחררת מדי.,- הצבע צריך להיות נייטרלי –שחור, לבן, אפור, חום בז וחבריהם. כאילו שמתאימים למגוון צבעים רחב.,- חלק ובלי דוגמאות,- יושב עלייך כמו שצריך, אל תקני משהו שאת לא בטוחה לגביו ב100%,,,,חשוב מאד, היות והפריט הזה אמור לשמש אותך רבות ובדרך גם לעבור כמה כביסות. שימי לב שאיכות הבד ואיכות התפרים מספיק טובים כדי לשאת את התפקיד הזה. בפריטים האלו שווה להשקיע קצת יותר.,באופן אישי, לקראת העונה הבאה, אני הולכת להשקיע ב:,- שמלה שחורה טובה שמחמיאה לי בכל מצב (לפני אוכל ואחרי אוכל)
חצאית כסופה בשילוב טופ וורוד, עגילים בגוון וורוד עתיק, צמיד לקשט את פרק היד, נעליים כסופות ואת כל הלוק הזה סוגר ג'קט עור שחור (סטיילינג: מירי ביילין) החצאית הכסופה מצוותת הפעם לטופ סגול ונעליים צבעוניות עם אקססוריז בגווני זהב (סטיילינג: מירי ביילין) הלוק החגיגי: כסף אפור ושחור עם עגילי פנינה וטופ עם פפיון משמעותי (סטיילינג: מירי ביילין)

הנושא מעסיק אותנו בעיקר עכשיו כשהחגים כבר בפתח ואיתם התפילות בבית הכנסת, האורחים או המארחים. גם הגינה בחוץ מחכה שנצא אליה עם הילדים. ולכל אותם מקומות אנחנו צריכות להתלבש חגיגי. כל אחת גם אם לא תאמר זאת בקול רוצה לגוון. אפילו קצת.

לא לכל תפילה משהו אחר אבל לא אותו הדבר כל כך הרבה פעמים ומה לעשות שרובנו לא נולדנו עם מיליונים בבנק ולא קבלנו איזו ירושה כבדה. כך שזה דורש מאתנו להיות יצירתיים וזה מקסים.

אם אמרנו שאותו פריט לבוש נראה על כל אחת אחרת. גם עלינו אותו פריט יכול להראות משהו אחד בברית ואחרת לגמרי בעבודה. עם השילובים השונים נשיג את הגיוון. רוצות להיות גם 'טרנדיות' אין בעיה.

אז מהו הטריק –שנוכל לגוון ולהיות טרנדים בלי לשדוד בנק?

הפריט הקלסי- הוא שם המשחק

– לקנות כמה פריטי לבוש קלסיים. כאלו שיתאימו כמעט לכל דבר ובעיקר לכל עונה. היום, מחר ובעוד עשר שנים. אותם לשלב עם משהו טרנדי. כך כל ה'לוק' הופך לעכשווי ואת בעניינים.

איך נזהה את אותו 'פריט קלאסי'- זה שייתן אופציה רחבה לשילובים רבים?

- גזרה נקיה. עם חיתוכים פשוטים לא יותר מדי מתוחכמים.

- גזרה לא הדוקה מדי או לא משוחררת מדי.

- הצבע צריך להיות נייטרלי –שחור, לבן, אפור, חום בז וחבריהם. כאילו שמתאימים למגוון צבעים רחב.

- חלק ובלי דוגמאות

- יושב עלייך כמו שצריך, אל תקני משהו שאת לא בטוחה לגביו ב100%

הנעל השחורה הקלאסית. פריט חובה לכל אישה. סטילטו גבוהים וחגיגיים שישלימו לך את הלוק (סטיילינג: מירי ביילין) הנעל השחורה מתכתבת עם הג'קט השחור, מעל שמלה בוורוד פוקסיה ועוד אקססוריז שחורים (סטיילינג: מירי ביילין) גם למראה מאוורר וקליל יותר, אקססוריז בצבעים בהירים וחצאית בצבע ניוד - הנעל השחורה סוגרת היטב את הלוק המהודק (סטיילינג: מירי ביילין)

חשוב מאד, היות והפריט הזה אמור לשמש אותך רבות ובדרך גם לעבור כמה כביסות. שימי לב שאיכות הבד ואיכות התפרים מספיק טובים כדי לשאת את התפקיד הזה. בפריטים האלו שווה להשקיע קצת יותר.

באופן אישי, לקראת העונה הבאה, אני הולכת להשקיע ב:

- שמלה שחורה טובה שמחמיאה לי בכל מצב (לפני אוכל ואחרי אוכל)

- שמלה אפורה קלאסית עם קריצה לספורטיביות. שתתאים לי גם לערב וגם לעבודה.

- חצאיות וחצאיות ועוד חצאיות מתרחבות בגזרות A או קלוש כי הם מאוד טרנדים עכשיו ושלא נישכח להזכיר כמה הם נוחות.
- נעל שחורה קלאסית.

השמלה השחורה. אמצי לך שמלה שחורה מחמיאה לעונה הבאה עלינו לטובה (סטיילינג: מירי ביילין) השמלה השחורה הקטנה מקבלת טוויסט בנגיעות צבע של טבעת אדומה בוהקת וצעיף צבעוני באדום (סטיילינג: מירי ביילין) שמלה שחורה, כולה תחרה, למראה קלאסי אך יוקרתי במיוחד. עם נעליים ותכשיטים בזהב ושחור (סטיילינג: מירי ביילין)

כשיש לי את הפריטים הקלאסיים והאופנתיים במעוף וביצירתיות המתוחכמת שלי אוכל לבנות לוקים שונים.

הנה לך חברה יקרה כמה לוקים אופנתיים וטרנדים להשראה לקראת החגים באים עלינו לטובה.

גם שמלה אפורה היא פריט קלאסי שכדאי לאמץ לארון הפרטי שלך (סטיילינג: מירי ביילין) לא הכל חייב להיות אפור. זריקות צבע המשלימות את הלוק של השמלה האפורה והופכות את הכל לשמח ופרחוני (סטיילינג: מירי ביילין) וכאן השמלה האפורה מקבלת מפנה בגוונים עמוקים של סתיו וחורף (סטיילינג: מירי ביילין)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית