הסטייל של מירי ביילין: ספורט אלגנט "חולהמועדיק"

איך ניתן לחבר בין חול למועד בביגוד? מירי ביילין בטור טרנדי מיוחד לחג הסוכות

מירי ביילין | כיכר השבת |
ספורט-אלגנט! זו בדיוק ההגדרה הנכונה לסגנון הלבוש בחול המועד. ימים שהם 'מועדים' צריך לכבד בלבוש האלגנטי. כמו שמכבדים שבתות וחגים. אך אלו גם ימי חול, יוצאים אל השטח. מטיילים, נוסעים בתחבורה ציבורית, מסתובבים באתרים שונים. ולזה צריך בגדים נוחים וספורטיביים יותר. כך שלדעתי המושג 'ספורט אלגנט' נוצר מאופנת חול המועד.

האמת, את טרנד הספורט אלגנט כבר שנים שאני אימצתי לכל השנה. האלגנטי עושה את ה'לוק הספורטיבי' לשיקי ומכובד. והספורטיבי מביא את הנוחות לימים חמים ופעילות חולית.

האמת, את טרנד הספורט אלגנט כבר שנים שאני אימצתי לכל השנה. האלגנטי עושה את ה'לוק הספורטיבי' לשיקי ומכובד. והספורטיבי מביא את הנוחות לימים חמים ופעילות חולית.,,והעונה אושיויות האופנה הבינלאומיות קבעו את הסגנון הזה כטרנד החם. כך שהשנה אנחנו אופנתיות מתמיד! ומאמצות את הטרנד בחום רב.,תשאלו: איך אלגנטי וספורטיבי הולכים יחדיו, הלו הם שתי קצבות, השילוב ביניהם עלול להראות רע. אז איך בכל זאת ניתן לחבר בניהם. אכן צריך להיזהר, אפשר מאד מהר ליפול לקטגוריית 'קורבן אופנה' ולהראות מגוחכים. בדיוק בשביל זה אני כאן.,נתחיל מזה שמי אמר שנעלי קאז׳ואל או מגפון לא משתדך טוב עם שמלת שיפון רומנטית?? מי אמר שבגלל שאני נועלת נעלי נוחות אני צריכה להראות מוזנחת.,הטרנד הזה כולו מוקדש למראה הלא מתאמץ. הפואנטה היא לשדר נוחות עם שיק אלגנטי. האלמנטים הבולטים בטרנד הזה. הם השמלה השחורה עם נעל ספורטיבית או מגפון. אופציה נוספת שאני אישית מאד אוהבת זה הז'קט הספורטיבי מעל שמלת שיפון אלגנטית.,כמה טיפים חשובים:,אלגנטי המתאים לשילוב עם הספורטיבי הוא רק הסגנון קלאסי וקצת מחויט. לא למלמלות ובגדי ערב.,חשוב שהמראה יהיה יותר שיקי אלגנטי מאשר ספורטיבי. שלא יראה שזה עתה יצאת מחדר כושר. כך שבבחירת הפריטים הספורטיביים שימי לב שהם לא מגושמים מדי ויש בהם איזו קלאסיות שיקית.,אם הבגדים שלבשת הם ספורטיביים נסי להתאים להם אקססוריז יותר אלגנטיים וקלאסים. כך תוסיפי שיק ללוק. וכן ההפך אם הלוק אלגנטי יחסית שימי על עצמך אקססוריז הקורצים לספורטיבי.,השתדלי שהפערים בין הספורטיבי והאלגנטי לא יהיו גדולים כל כך. איך תדעי זאת. פשוט תעמדי מול המראה ותבדקי אם זה לא נראה מצועצע או בולט מדי.,באהבה,מירי ביילין,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ג׳קט ורוד ושמלה לבנה- miss selfrige נעלים- Nine West תיק- miu miu תכשיטים- accessorie משקפיים-Gucci איפור-bourjois

והעונה אושיויות האופנה הבינלאומיות קבעו את הסגנון הזה כטרנד החם. כך שהשנה אנחנו אופנתיות מתמיד! ומאמצות את הטרנד בחום רב.

תשאלו: איך אלגנטי וספורטיבי הולכים יחדיו, הלו הם שתי קצבות, השילוב ביניהם עלול להראות רע. אז איך בכל זאת ניתן לחבר בניהם. אכן צריך להיזהר, אפשר מאד מהר ליפול לקטגוריית 'קורבן אופנה' ולהראות מגוחכים. בדיוק בשביל זה אני כאן.

נתחיל מזה שמי אמר שנעלי קאז׳ואל או מגפון לא משתדך טוב עם שמלת שיפון רומנטית?? מי אמר שבגלל שאני נועלת נעלי נוחות אני צריכה להראות מוזנחת.

הטרנד הזה כולו מוקדש למראה הלא מתאמץ. הפואנטה היא לשדר נוחות עם שיק אלגנטי. האלמנטים הבולטים בטרנד הזה. הם השמלה השחורה עם נעל ספורטיבית או מגפון. אופציה נוספת שאני אישית מאד אוהבת זה הז'קט הספורטיבי מעל שמלת שיפון אלגנטית.

כמה טיפים חשובים:

אלגנטי המתאים לשילוב עם הספורטיבי הוא רק הסגנון קלאסי וקצת מחויט. לא למלמלות ובגדי ערב.

חשוב שהמראה יהיה יותר שיקי אלגנטי מאשר ספורטיבי. שלא יראה שזה עתה יצאת מחדר כושר. כך שבבחירת הפריטים הספורטיביים שימי לב שהם לא מגושמים מדי ויש בהם איזו קלאסיות שיקית.

אם הבגדים שלבשת הם ספורטיביים נסי להתאים להם אקססוריז יותר אלגנטיים וקלאסים. כך תוסיפי שיק ללוק. וכן ההפך אם הלוק אלגנטי יחסית שימי על עצמך אקססוריז הקורצים לספורטיבי.

השתדלי שהפערים בין הספורטיבי והאלגנטי לא יהיו גדולים כל כך. איך תדעי זאת. פשוט תעמדי מול המראה ותבדקי אם זה לא נראה מצועצע או בולט מדי.

באהבה

מירי ביילין

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית